Elikkä taasen vaivaan teitä tällä palstalla runneri kysymyksellä?? Rupesin tuossa ottamaan ruosteita kiinni ja paikkamaalaamaan tojoa, purkaessani takapyöräaukoista levikkeet irti(koska niiden alta oli pukannut ruostekukkaa) niin ilmeni että pyöräaukoista oli pellit hävinnyt ja jäljellä oli ruosteista pitsiä Ja nyt itse kysymykseen!!! Onko noihin 4-runnereihin saatavana korjaus-peltejä?? Olisi huomattavasti helpompi korjata noi taka kaaret niillä kuin että ruveta suorasta pellistä tekemää. Ainakaan Motonet ei myy niitä ja on jo niin myöhä ettei tarvikeliikkeet ole auki täällä Oulun seudulla???? Mutta viimeistää maanataina tämä asia seleviää kun rupean soittelemaan.... Jos joku tietää kertoa että korjaus palasia on saatavana niin en rupea itse niitä nyt tänä viikonloppuna taiteilemaan Kiitos!!! Ja nyt lähen takaisin "Juoksian" ehostus talkoisiin
Koskaan ei ole aikaa tehdä sitä kunnolla, mutta aina aikaa tehdä se uudestaan!!
HJ60 -82
Onneksi ei ihan puolta kylkeä tarvi vaihtaa!!!!!! Juu pitääpä pitää mielessä noi hiluxin kaaret kun rupeaa kaaria kyselemään. Pistimpä merkille ettei tuohon meidän autoon ole laitettu kotelosuoja ainetta koskaan niin on "tahmattomat" paikat, sillä on ainakin jonkinmoinen vaikutus ruostumiselle:? Onkohan kukaan muu joutunnu fixsaileen Runnerin ruosteita
HJ60 -82
Noh niin, soittelimpa tänään ja tilasin ne Hiluxin kaaret, tiesivät sanoa että niitä ovat käyttäneet runnereissakin...???? kun itse Runneriin ei saa kaaria ainakaan tarvikeliikkeestä.. ?????Huomenna olisi noudettavissa ja sitten alkaa askartelu/sovittelu ne paikoilleen, mutta se onkin sitten aivan eri tarina se
HJ60 -82