Kuva Kuva

minkäskokoinen alipainesäiliö berttaan?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Cental73

minkäskokoinen alipainesäiliö berttaan?

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

mikähän lienee maksimi tilavuus kyseiselle törpölle? meinaan mulla on vaihdettu joskus tilalle jokin toinen pömpeli. Voiskohan olla liian iso, kun ei tuolla bj42 laturin alipainepumpulla oikein alipaine riitä? Vuotoja en ole linjastosta löytänyt, ja säiliökin on ehjä.
PETEBJ75

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Jos vuotoja ei ole niin ei sita maksimikokoakaan sitten ole :wink:
Orkkis on varmaan jotain 2.5-3litraa. Voihan se olla etta itse alipainepumppu alkaa olemaan jo sen verran valja ettei alipainetta enaan kehity tarpeeksi.
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
mlaitine

Re: minkäskokoinen alipainesäiliö berttaan?

Viesti Kirjoittaja mlaitine »

Cental73 kirjoitti:mikähän lienee maksimi tilavuus kyseiselle törpölle? meinaan mulla on vaihdettu joskus tilalle jokin toinen pömpeli. Voiskohan olla liian iso, kun ei tuolla bj42 laturin alipainepumpulla oikein alipaine riitä? Vuotoja en ole linjastosta löytänyt, ja säiliökin on ehjä.
Miten sinä varmistit laitteiston tiiveyden, itselläni kun on vähän samanlaisia ongelmia, enkä oikein tiedä miten vuodon löytää, sen kun vuotaa sisäänpäin
r2ree

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Tietenkin tulee mieleen semmonen hullummainen ajatus, että irrota joku letku ja tulppaa natsa ja anna hiukan paineilmaa letkuun ja saippuavettä epäilyksen alaisiin kohtiin..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Vastaa Viestiin