Monessa laakeri- ja murrosjutussa aina käydään tätä samaa läpi, niin tehään ihan omalla otsikolla.
Napiksen runkoa ei kannata murjoa lyömällä moskalla kylkeen.
Toyotan tehdasmanuaalin alkuperänen ohje on käyttää messinkitamppia ja lyödä pinnapultin päähän, jos täräyttää kartiorikkaa ulospäin.
Aikanaan joko Offipalstalta tai SLCK:n palstalta sain vinkin tämmösestä jatkomutterikonstista kartioprikkojen irrotukseen. Pultin päähän vaan reilusti vasaralla, niin suht helposti irtoaa rikat. Ainoa huono puoli oli että aina piti 13 mm avaimella kiristää koko ajan tuota, ja jatkomutteri oli hankala pyörittää pinnapultille.
Tässä on Evo 2, ei tartte koko ajan värkätä 13 mm avaimella. Nuo tavallinen ja lukkomutteri on tuossa pultin varressa syvyydenrajoittimena, joten veivistä pyörittämällä koko paketin voi helposti vääntää pohjaan ja kartioprikalle jää tilaa irrota.
Kuten kuvista näkyy, on tuotaki napista joku joskus murjonu.