Kuva Kuva

BJ-75 JARRUHUOLIA

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

huumajuka
Viestit: 17
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 2:18 pm
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja huumajuka »

Koko eilisilta tuli tuusattua.. Ei uskaltanu lämpöä antaa kun niin saakurin ruosteessa tuo säätimen liikkuva osa, joka sitten sitä tankoa liikuttaa ja se taasen sitä venttiiliä... Oikeestaan se on ruostunu toiselta puolelta jo poikki tuo hahlo, minkä välissä tuo tanko liikkuu..

CRC:llä lilluttelin ja varovasti nitkuttelin niin alkoi liikkumaan, akselin päällä oleva oleva kiinnitys pelaa hyvin. Aamulla sitten hilpasin paikalliseen tojoliikkeeseen, josko sais dynamometrissä testata. Asia järjestyi ja kas kummaa takajarrutkin ottavat nyt tasaisesti kiinni.:shock: Eikä tarvinnu ees maksaa testistä mitään...:o

Elikkä nyt ei muuta kun hakee leima puolenpäivän aikaan ja sumua suuttimiin....

Kiitosta kaikille osanotosta vaikeina hetkinä :wink:

:shock:
Ei sillä kyllä kuuhun mennä..:)
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Hieno homma! Tämä on yksi niistä hyvistä syistä olla merkkikerhossa. Aina voi kysyä ja pyörää ei tarvii keksiä uudestaan joka kerta kun tulee ongelma!

:shock: 8)
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
RistoH
Viestit: 39
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 8:48 am

Viesti Kirjoittaja RistoH »

Ei BJ75 vaan RJ70 ja huolia juurikin jo aiemmin tänne laitetussa kuvassa olevan säätimen toiminnassa.
Katsastusmies ei tykännyt kun jumissa on. Kuinka paljon sen venttiilin pitää liikkua? Nimittäin kun jarrua painaa TODELLA lujaa niin venttiili tulee ulos n. 5mm. Yksi jarruputki räjähti, kun poljettiin painetta järjestelmään... Ilmausruuvi aivan ruostetohjona, mahtaa olla turha toivo saada auki ehjänä. Mikähän avuksi? Onko uuden osan hommaaminen se ainut keino, voi olla kivenalla käytettynä ja uusi maksaa miljoonia arvatenkin.
Hieman v-mäinen keksintö.
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

RistoH kirjoitti:
Ei BJ75 vaan RJ70 ja huolia juurikin jo aiemmin tänne laitetussa kuvassa olevan säätimen toiminnassa.
Katsastusmies ei tykännyt kun jumissa on. Kuinka paljon sen venttiilin pitää liikkua? Nimittäin kun jarrua painaa TODELLA lujaa niin venttiili tulee ulos n. 5mm. Yksi jarruputki räjähti, kun poljettiin painetta järjestelmään... Ilmausruuvi aivan ruostetohjona, mahtaa olla turha toivo saada auki ehjänä. Mikähän avuksi? Onko uuden osan hommaaminen se ainut keino, voi olla kivenalla käytettynä ja uusi maksaa miljoonia arvatenkin.
Hieman v-mäinen keksintö.
Keski-Euroopan purkupeleistä löytyy ainakin ruosteettomia, jos ei muualta löydä. LJ ja RJ taitaa olla sama osa, mutta eri kuin muissa cruisereissa. Jostain muusta kuten HDJ tai HJ vois saada sovitettua toimivan järjestelmän, ottamalla sen tangon siitä vanhasta.
#428
Vastaa Viestiin