HJ jumittavat pitkät ja ajovalot
Valvoja: Käyttäjä
HJ jumittavat pitkät ja ajovalot
Taas kun pimenee, niin tulipa ajeltua pitkät päällä. Hetken aikaa kun ajaa niin valot kirkastuu, eli ajovalot menee päälle, ja pitkät jää jumiin sitten etteivät lähde pois ennen kuin hetkeksi sammuttaa valot. Hiukka kiusallista vastaantulijan kannalta, kun ensiksi tulen pitkillä vastaan ja sitten pimenen hetkiseksi. Joku relehhän se on, oletettavasti, mutta mikä niistä? Onko vastaavasta kokemusta?
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Mulla teki silleen, että ei syttyny pitkät siellä päällä-asennossa, ainoastaan väläytys-asennossa. Menee aika hyvin hartia jumiin vailkka on niin kevyt se viiksi, kun toista sataa kilometriä ajelee pitäen sitä viikseä taka-asennossa.
Ainakin tässä -81 on se tojon kytkentä, että tuon katkasijan kautta kiertää pitkät/lyhyet, viiksi irti niin sieltä löytyy isoja kärkiä, niitä kun kevyesti pyhkäsi hienolla hiomapaperilla niin taas on pelannu monta vuotta ongelmitta.
Ainakin tässä -81 on se tojon kytkentä, että tuon katkasijan kautta kiertää pitkät/lyhyet, viiksi irti niin sieltä löytyy isoja kärkiä, niitä kun kevyesti pyhkäsi hienolla hiomapaperilla niin taas on pelannu monta vuotta ongelmitta.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vaihda polttimot. Perusvika helppo korjaa
(Pitkien ja lyhkasten langat palaneet toisiinsa kiinni jommasta kummasta polttimosta)

SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
-
mulla oli sama vika ja syy löytyi releestä joka sijaitsee sulakkeiden takana siinä ohjausakselin vasemmalla puolella.löysin releen renkkaamalla pitkiä ja sormella tunnustelemalla että mikä rele eniten tuntuis toimivan.kärjet oli palaneet,vesihiomapaperi väliin ja hetken hionnan jälkeen on toiminut jo vissiin 3 vuotta.rele maksoi silloin vuosia sitten 85e joten ainakin toistaiseksi se on säästynyt johonkin muuhun.
maaristeilijä