Jousien kumien vaihto BJ,apua.
Valvoja: Käyttäjä
Kyllä täytyy sanoa,että vinkit ovat näin lukiessa helppoja mutta kun auton alla on niin ei vaan minulle noita tule mieleen,vai pitäisiko siellä loikoilla pitempään mietintämyssy päässä.Tuo tunkki ja sitten rälläkkä juttu ihan hyviä juttuja mutta kun se vaan täytyy hoksata ja siksi nämä sivut ovat ihan ok ,kun täältä saa tietoa,kun joku muukin on saattanut painiskella niiden kanssa.Jospa menisi yrittämään tämän päivän saalista talliin.Jos menee liian helopolla,niin voi innostua ottamaan kaikki yksintein:-)
Seppo Linnama .p.050-5393730,Masku
Tähän asti on jo jokaista neuvoa käytetty avuksi mutta nythän myrkyn lykkäsi,kun sitten näitä keltaisia OLD MAN EMU palikoita alustavasti sovittelin,niin kyllä tämä leikki loppui lyhyeen.Neljä pussia tilasin 2006 lopulla ja takimmaisen takimmaiset otin silloin auki ja hyvältä näytti mutta nyt tulikin todellinen tilanne eteen mikä poikkeaa lähes kokonaan silloisista oletetuista mitoista tai veikkaan että olen antanut ne noin mitat oikein ja ammattimies on sitten tiennyt mitä nämä ovat mutta minulla näyttää menevän sellaisia pieniä potkylöitä jokaiseen paikkaan.Pötkylän sisä halkaisija on noin 15mm ja ulko noin 27mm ja kun ostin neljä pussia ja jokaisessa on näitä pieniä vain kaksi kpl,niin ei kauheasti naurata.Isoja on sitten pussia kohden 4 kpl mitoiltaan sisä homma sama ja olkop halkaisija noin 34-35 ja pussit maksoi mielestäni paljon,olisikop ollut 100e.Mahtaisiko jollain olla tarvetta näille isoille ja olisi vaikka pieniä tilalle.saahan nämä isot tietysti sorvattua jossain mutta sitten alkaa jo taas hymyilyttämään,että mikään harrastus ei ole ilmaista.En kyllä ymmärrä minkä mukaan kaveri sieltä Jyväskylän kaupasta nämä sitten lähetti.Tietysti molemma jouset olisi pitänyt olla kadessä ja sen mukaan.Muistaakseni sieltä tili joku järjettömän kallis pohjauskumikin mikä ei sitten kyllä sopinut ollenkaan mutta eipä tainnut kysymykseenikään sähköpostilla vastata miten silleen.Takana jo menee ne etummaiset alkuperäiset pultitkin uusiksi mutta on kai ne kauppatavaraa.
Olisikohan parempi kuiin minä lähden tekemään sitä mitä luulen paremmin osaavat eli tuohon pihalle nurmikonleikkuuseen
No uskon että täältä löytyy taas hyvia oikeita neuvoja.sellainen myös kävi mielessä,että onko tämä keltainen puslamateriaali jotain erikoista tavaraa,vai voisiko joku sorvari nykäistä kangesta vastaavia 100e ja monta pussia.

Do diih,puhelimella ylensä hommat lutviutuu nopeemmin kun mailitse.
Onpas sulla ollu lievää jumppaa noiden puslien kanssa...
Onpas sulla ollu lievää jumppaa noiden puslien kanssa...
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa