Momenttiavain
Valvoja: Käyttäjä
Momenttiavain
Millainen momenttiavain olisi hyvä ja kenen valmistama? Ei viittis ostaa montaa turhaa kappaletta. Kävin kiertelemässä paikkakunnan autotarvike sun muita liikkeita. Jokaisessa tasan yksi kappale.
Täältä tullaan...
Oletko myös itse ostanut?Ainakin aiemmin hinta on ollut riittävän suolainen,hyvä jos hinnoista olisi karissut se järjetön merkkilisä vähemmäksi...Lisäksi vanhemmissa ainakin momenttialue oli liian kapea harrastajan työkaluksi.PuuMasa kirjoitti:Stahlwillen tuotteita olen ite käyttäny. Momenteissa on sellainen mekanismi, että ei haittaa jos "veto unohtuu päälle", joten pysyy säädöissä pitempään. Kalibrointi onnistuu myyjäliikkeen kautta pientä korvausta vastaan maahantuojan huollossa.
Itse olen sopivan painon ja jatkovarren kanssa "kalibroinut" halvemman pään avaimen kohdalleen joka käyttökerralla.
Joo ostin yhen ja ainoan 8 vuotta sitten, hintavahan se oli, mut ajattelin että on sitte loppuelämäksi. Hintaero esimerkiksi gedoreen, pahkoon, kamasaan tai ks-toolssiin oli tosin yllättävän pieni. Isommat momentit olen vetäny metrin varrella ja riittävillä "punnuksilla", saa riittävän tarkkaan laitettua...
-