Uskomatonta. Päätin olla tunnollinen ja vaihtaa etupyörän renkaantapin, joka katkesi kun uusia mukkeja sovittelin alle. Nooo. Pultti tuli vaihdettua ja suunnittelin alkaa ilimomamaan jarruja.
Päätin edelleen olla tunnollinen ja avasin varsin myös sen ruuvin, joka on siinä jarrulevyn takana olevassa suojapellissä, josta lyhyt kupariputki (tai mitä se on) menee jarrusatulaan. Ruuvi näytti olevan liikaa ulkona. WTF. Ruuvista ja siitä mikävittulie sen osan nimi on menee kierteet, vaikka kuinka varovasti yrittää

Osa näyttää olevan niitin tapaisella hässäkällä kiinni siinä suojapellissä. EI KAI? Ja mikä se nippelin osan nimi on, jotta osaa kysellä liikkeessä nolostumatta enempää. Tällaista akuankka tuuria ei voi olla muilla

Täältä tullaan...