JänkhäSafari, Raajärvi 17-19.6.2005
Valvoja: Käyttäjä
Alueelta löytyy kyllä reittejä kaikenlaiselle kalustolle ja viikonlopussa ei niistä kerkiä näkemään kuin murto-osan. Niin ja perjantaina (17.6) aamupäivästä meinasin käynnistää Räjän ja suunnistaa kans Raajärvelle. Kiva päästä näkemään autoja vähän kauempaakin.Ville Vainio kirjoitti:Se että minkälainen reissu on kyseessä, kannattaako normaalilla pikupilla 31"llä pyörillä lähtee edes yrittämään? Vinssi on kyllä nokalla... Etelä-Suomesta myös tulossa, tarkemmin Lahdesta.
T.Kupla
- SuurSyömäri
[quote="Anonymous"]Tässä ilmoittautujalista pikaisesti kerättynä niistä jotka ovat ilmoittautuneet os. rankka4x4@netti.fi. Jos tunnet ettei nimesi ole joukossa niin pistä meiliä.
Muistakaa pitkämatkalaiset että esim. Ke 15.6 voi tulla telttamajoitukseen Iihin 40 km oulun yläpuolella. Samalla voi tehdä viimeisiä rasvauksia ja kiristelyitä yms. remppaa jos tarvii. Talli on vapaa.
Hyvärinen Timo #59
Lars Gottberg #22
Alanne markus #183
Sundström Hans #68
Viinikka Jari #28
Klemola Marko
Marttila Tuomo #44
Jukka Pesälä #36
Viinikka Jyrki #239
Viiri Ilpo #71
Rapo Teppo #139
Ulich Thomas #67
Tage Mattson
Ismo väyrynen
Luokkanen Jari
Ismo Carlsson
Bastian Kiel
Norjasta tulee ilmeisesti 1-4 autokuntaa? Belgiasta 1?
Plus apparit ja perheet esim. meiltä tulee Viinikan Ukko & 3 poikaa + 1 pojanpoika 4v
Ilmoittautumisaika on virallisen epävirallisesti päättyvä 5.6.2005.
t:Jari viinikka p.040-5643260
Ii/Oulu
Muistakaa pitkämatkalaiset että esim. Ke 15.6 voi tulla telttamajoitukseen Iihin 40 km oulun yläpuolella. Samalla voi tehdä viimeisiä rasvauksia ja kiristelyitä yms. remppaa jos tarvii. Talli on vapaa.
Hyvärinen Timo #59
Lars Gottberg #22
Alanne markus #183
Sundström Hans #68
Viinikka Jari #28
Klemola Marko
Marttila Tuomo #44
Jukka Pesälä #36
Viinikka Jyrki #239
Viiri Ilpo #71
Rapo Teppo #139
Ulich Thomas #67
Tage Mattson
Ismo väyrynen
Luokkanen Jari
Ismo Carlsson
Bastian Kiel
Norjasta tulee ilmeisesti 1-4 autokuntaa? Belgiasta 1?
Plus apparit ja perheet esim. meiltä tulee Viinikan Ukko & 3 poikaa + 1 pojanpoika 4v
Ilmoittautumisaika on virallisen epävirallisesti päättyvä 5.6.2005.
t:Jari viinikka p.040-5643260
Ii/Oulu
Viimeksi muokannut SuurSyömäri, Pe Touko 27, 2005 9:58 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
SLCK #28
Hei Jari,
viimeisen tietoni mukhan Norjasta tulee 3 autoa. Saitko s-postia Bastianilta? Hän kirjoitti minulle että halua osallistua ja on sinulle eilen laittanut meiliä. Hän on Saksalainen joka asuu Tampereella. Sitten sain tänään vielä kysymyksen Belgiasta. Ehkä 1 auto on sieltä tulossa. Hän kysyi minkäläistä maastoa on Raajärvellä? Ilmeisesti hän haluaa tapahtuman jälkäen vielä jatkaa lomareissunsa...
Terveisin,
Thomas
viimeisen tietoni mukhan Norjasta tulee 3 autoa. Saitko s-postia Bastianilta? Hän kirjoitti minulle että halua osallistua ja on sinulle eilen laittanut meiliä. Hän on Saksalainen joka asuu Tampereella. Sitten sain tänään vielä kysymyksen Belgiasta. Ehkä 1 auto on sieltä tulossa. Hän kysyi minkäläistä maastoa on Raajärvellä? Ilmeisesti hän haluaa tapahtuman jälkäen vielä jatkaa lomareissunsa...

Terveisin,
Thomas
SLCK#67, 1979 HJ45LP, 1988 HJ61LG (for sale in parts)
- SuurSyömäri
Jees
Olen päivittänyt tietoja ilmoittautujalistaan sitä mukaa kun niitä saan. Mutta karkeasti laskien tällä hetkellä on tulossa jo parikymmentä autokuntaa. Mielestäni Kelpo määrä.
Muistakaa että "vakioautoillakin" voi tulla. Reittejä on joka lähtöön. Hajoittaa kalustoaan ei tarvitse. Extremeäkin löytyy.
Olen päivittänyt tietoja ilmoittautujalistaan sitä mukaa kun niitä saan. Mutta karkeasti laskien tällä hetkellä on tulossa jo parikymmentä autokuntaa. Mielestäni Kelpo määrä.
Muistakaa että "vakioautoillakin" voi tulla. Reittejä on joka lähtöön. Hajoittaa kalustoaan ei tarvitse. Extremeäkin löytyy.
.
SLCK #28
SLCK #28
Pitäkäähän oikein hyvät kansainväliset sessiot!!!!!
Valitettavasti en itse pääse mukaan
Pitäisiköhän Viinikanakanpojalle antaa yksi taka-aksuli tai ainakin sisäkalut lahjaksi järjestelyistä??
KYLLÄ!! Sanoo DelMonte-Bertta-mies!!
Eli omasta puolestani lahjoitan Jari Viinikka nimiselle herrasmiehelle yhden(1) Bertan taka-akselin sisäkalut lahjana hianosta työstä kerhomme kansainvälistymisen eteen!!
Osat vapaasti Porvoossa!!
Kiinnostaako,Jari??
Valitettavasti en itse pääse mukaan

Pitäisiköhän Viinikanakanpojalle antaa yksi taka-aksuli tai ainakin sisäkalut lahjaksi järjestelyistä??
KYLLÄ!! Sanoo DelMonte-Bertta-mies!!
Eli omasta puolestani lahjoitan Jari Viinikka nimiselle herrasmiehelle yhden(1) Bertan taka-akselin sisäkalut lahjana hianosta työstä kerhomme kansainvälistymisen eteen!!
Osat vapaasti Porvoossa!!
Kiinnostaako,Jari??
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
On niin onnesta ymmyrkäisenä ettei muista ees kirjoittautua sisään ja tänä aikana kun tämän kirjoitin olisin senkin ehtinyt tehdä.
Perävälitykset tulevat tarpeeseen
Viimeisimmän tutkimuksen mukaan perävälitykset kosahti pääosin siitä syystä että pinionin mutteri oli löystynyt ja pinioni päässyt painumaan murikan sisään lopulta hajoitellen hanpaat. Tietty öljyn vähyys tehosti tilannetta.
Kiitos Vänädona!!
Ja Tapahtumaahan olen ollut järjestelemässä mutta jotta siitä tulee tapahtuma tarvii se osallistujat!!! Kiitos kuuluu kaikille harrastukseen hurahtaneille jotka uskaltavat pistää kalustonsa likoon ja porhaltaa näille SLCK:n Safareille.
Viirin ilpo puhui jotain levotonta Kostamukseen lähtevästä Explore reissusta taannoin. Voi olla että sekin reitti tutkitaan Ja ensi vuonna yritän päästä sinne Laatokan rannan kemuihin.
t:Jari
ps. Soittelen
Perävälitykset tulevat tarpeeseen

Kiitos Vänädona!!
Ja Tapahtumaahan olen ollut järjestelemässä mutta jotta siitä tulee tapahtuma tarvii se osallistujat!!! Kiitos kuuluu kaikille harrastukseen hurahtaneille jotka uskaltavat pistää kalustonsa likoon ja porhaltaa näille SLCK:n Safareille.
Viirin ilpo puhui jotain levotonta Kostamukseen lähtevästä Explore reissusta taannoin. Voi olla että sekin reitti tutkitaan Ja ensi vuonna yritän päästä sinne Laatokan rannan kemuihin.
t:Jari
ps. Soittelen