lisäpyörät hj:seen
Valvoja: Käyttäjä
- tanssahtelija
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 4:35 pm
- Paikkakunta: Simo
lisäpyörät hj:seen
miltä kuulostaa tehdä kolmas akseli eli kaks akselia taakse. joko tekis vähän kuin kuormaautossa et laskeutuvat kolmannet pyörät ja siihen väliin se voiman siirto rulla tai sit läpivetävä kartaani ja kolmas akseli perään millä ehdoilla kannattais tuonne akeen tyrkyttää et sais liikenteeseen
takaoven joutus leikkomaan pienemmäksi ja isontaan perään asti pyörän koteloo ja vähän runkoon lisätä kiinnikkeitä ja lyhyemmät jouset
takaoven joutus leikkomaan pienemmäksi ja isontaan perään asti pyörän koteloo ja vähän runkoon lisätä kiinnikkeitä ja lyhyemmät jouset
- tanssahtelija
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 4:35 pm
- Paikkakunta: Simo
juu
miten sinne akeen kannnattais ehottaa et säilyis kuitenki rekisterissä
Suomessa on kuulemma villien huhujen mukaan jopa kyseisen kaltainen laitos olemassa,kuvia ei vaan ole missään näkynyt.
Ja yhen kolme akselisen bj:n olen nähnyt jossain 90 luvun mobilistissa.
Eli ei liene mikään mahottomuus koska on niitä muualla maailmassa liikenteessäkin.
Takapäätä kannattaisi ehkä apinoida jostain 6 x 6 laplanderista tms.
Ja akselivälinhän on vastattava jotain saman sarjan tuotantomallia.
Ja jos ei kärsi huonosta mielikuvituksesta niin,tekaisee sen kolmannen akselin etu akselista,ja tekee siitä ohjaavan.
Ei muuta kun laikka soimaan ja projekti kuvia näytille!!!

Ja yhen kolme akselisen bj:n olen nähnyt jossain 90 luvun mobilistissa.
Eli ei liene mikään mahottomuus koska on niitä muualla maailmassa liikenteessäkin.
Takapäätä kannattaisi ehkä apinoida jostain 6 x 6 laplanderista tms.
Ja akselivälinhän on vastattava jotain saman sarjan tuotantomallia.
Ja jos ei kärsi huonosta mielikuvituksesta niin,tekaisee sen kolmannen akselin etu akselista,ja tekee siitä ohjaavan.
Ei muuta kun laikka soimaan ja projekti kuvia näytille!!!


Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Kyllä, kyseisen mallinen auto liikkuu Pohjois-Karjalassa. Ainakin noin 5 vuotta sitten näin kyseisen pelin useempaankin kertaan Uuron shellin lähellä. Eli lieneekö peli jossain Lieksa-Eno-Ilomantsi paikkeilla. Pitää yrittää muistaa ottaa rekisteritunnus ylös, jos sen nään vielä jossain, niin saat kysyä neuvoa. En tiiä mitä nykyjään laki sanoo kyseisestä muutoksesta. Taitaa nuo lakitekstit muuttua koko ajan niin, jotta kaikki erikoinen tai muuten mukava kielletään, ainakin Suomessa, jos ei muualla EU:ssa.
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
- tanssahtelija
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 4:35 pm
- Paikkakunta: Simo
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Joo
Yhä edelleenkin haluaisin suomeen rekisteröidyn kolmiakselisen volvon riittävillä istuimilla. Kuorma-auto kun on niin istuttaisin siihen BJ45 kopan. 38/15 Boggerit joka paikkaan ja ajelisin sillä täysin laillisesti vaikka siperiaan. diisselikoneella.
Mutta köyhä ei näitä haaveita toteuta....
Yhä edelleenkin haluaisin suomeen rekisteröidyn kolmiakselisen volvon riittävillä istuimilla. Kuorma-auto kun on niin istuttaisin siihen BJ45 kopan. 38/15 Boggerit joka paikkaan ja ajelisin sillä täysin laillisesti vaikka siperiaan. diisselikoneella.
Mutta köyhä ei näitä haaveita toteuta....
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
- tanssahtelija
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 4:35 pm
- Paikkakunta: Simo
lisäpyörät hj:seen
Taalla meidan kulmilla nuo kolmiakseliset Landcruiserit, Hiluxit ja Patrolit ovat jokapaivainen naky liikenteessa. Laitan tahan muutaman linkin, niin voit katsella lisaa.
Vetavasta kolmannesta akselista on lahes luovuttu korkean hinnan ja teknisten ongelmien vuoksi. Edut vetavalla kolmannella akselilla ovat vahaiset verrattuna niin sanottuun laiskaan akseliin.
http://www.4wdworld.com.au/outlets/6x6aust/
http://www.6x6australia.com.au/
http://stretchpack.com.au/
http://www.specialisedvehicles.com.au/
http://www.creativeconversions.com.au/lazy%20axles.html
Vetavasta kolmannesta akselista on lahes luovuttu korkean hinnan ja teknisten ongelmien vuoksi. Edut vetavalla kolmannella akselilla ovat vahaiset verrattuna niin sanottuun laiskaan akseliin.
http://www.4wdworld.com.au/outlets/6x6aust/
http://www.6x6australia.com.au/
http://stretchpack.com.au/
http://www.specialisedvehicles.com.au/
http://www.creativeconversions.com.au/lazy%20axles.html
FJ62 1989