itellä kans ongelma hj:n jarrujen kans, on vaihdettu satulat uusiin,takasylkyt vaihdettu,kengät säädetty niin lähelle rumpua ku voi. Hoonasin pääsylinterin ja laitoin uudet kumit, ilmasin pääsylkyn juurikin tuolla putket säiliöön tyylillä ja lopuks miljoona kertaa joka sylkky ja kuormantunnistin paineilmakannulla imetty...
Ja jarrut tuntuu kuin niissä olis silti ilmaa ja ekalla polkasulla ei jarruta täydellä voimalla,poljin pohjaa lattiaan... kattastuksessa näytti etujarruille 4kiloa ja takajarruille 2 kiloa, onko ok?
voisko toi pääsylkky kuitenkin olla vaan jo liian väljä....sinne näytti jäävän ihan vähän jotain ruosteenväristä(syöpymää?) vaikka kuinka hoonas...
vai onko tolla pääsylinterin tangon/jarrupolkimen pittuden säädöllä jotain mystistä vaikutusta asiaan....
entä onkos jarruletkuilla taipumusta sohlata noin? kun niitä ei tullu uusittua...
vituttaa vaan kun laitto jarruosiin yli 500 eukkia eikä vieläkään toimi....niinku pitäs.
mistä teillä on noi viat löytyny? eli missä järjestyksessä rupean osia vaihtamaan...?
niin ja edittinä sen verran että slck:n ja ps.com:n searchin on kaluttu läpi jo...ja jarrut rupes muuten just tänään puoltaan hiukka vasemmalle
