HJ 61:n vas. etu vetonivel
Valvoja: Käyttäjä
HJ 61:n vas. etu vetonivel
Tervehdys kaikille!
Nivel nakuttaa... Mistähän siasi halvimmalla ja millä hinnalla
kyseisen nivelen?
Tv. Jo kuudes vuosi HJ:n onnellinen omistaja Lapista
Nivel nakuttaa... Mistähän siasi halvimmalla ja millä hinnalla
kyseisen nivelen?
Tv. Jo kuudes vuosi HJ:n onnellinen omistaja Lapista
Jep, niin se oli, katteet on kohallaan ku "listahinta" oli jotain 250 €.
Näin mulle on lähes kaikkien moniin eri autoihin tarvimieni osien kanssa käyny, Motonetin listahinta on "sikahalpa" mutta kun tarvikeliikkeestä nätisti pyytää tarjouksen, niin se on halvempi.
Näin mulle on lähes kaikkien moniin eri autoihin tarvimieni osien kanssa käyny, Motonetin listahinta on "sikahalpa" mutta kun tarvikeliikkeestä nätisti pyytää tarjouksen, niin se on halvempi.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Mulla on mahd. sama projekti edessä. Soitin pääkaupunkiseudulla nimeltä mainitsemattomaan Toyotan varaosaliikkeeseen ja sieltä murroksen hinnaksi tarjottiin 349,-/kpl. Osa jäi sinne.Anonymous kirjoitti:Jos alle 90€, niin alkaa olla "halpaa".
Juttelin PikkuF:n kanssa näistä eri nivelistä, ja hajoamisjärjestys oli seuraava:
1) Motonetin nivel
2) Vanha naksuva Toyotan nivel
3) Uusi Toyotan nivel
4) joku kestävä jenkkinivel, en muista nimeä
Himottaa vaihtaa nivelet oppimisen kannalta Motonetin hajoaviin niveliin. Vanhat naksuvat nivelet jättäisin takaluukkuun varaosiksi ja vaihtaisin ne takaisin kun uudet nivelet laukeaa metsässä.
EIks motonetin nivel ole just löbrö???
Vanhat parrat neuvos että vain tojon alkuperäinen on hyvä??
Olenko mä nyt kässännyt oikein että, motonetin murros on paskempi kun mun puolimiljuunaa ajettu alkuperänen porsiva murros??
ajattelin ostaa jojotalta uudet murrokset ja motonetistä 1 varamurroksen ja heittää noil alk peräsil vesilintua.
Mutta mun siis kannattaakin säästää noi alkuset varalle??????ja jättää se motonetin murros hyllyyn.

Olenko mä nyt kässännyt oikein että, motonetin murros on paskempi kun mun puolimiljuunaa ajettu alkuperänen porsiva murros??
ajattelin ostaa jojotalta uudet murrokset ja motonetistä 1 varamurroksen ja heittää noil alk peräsil vesilintua.
Mutta mun siis kannattaakin säästää noi alkuset varalle??????ja jättää se motonetin murros hyllyyn.
Onnellinen maastobusseilija......
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
En minä motonetin nivelistä ja löperöistä tiedä. Joku jenkki se oli. Eikä niin, että pelkästään Toyotan niveliä vaan että Toyotan alkuperäinen on edelleen hyvä, ja parempi kuin huono uusi. Paras on kai se joku jenkkinivel jonka nimeä en muista.hojo61 kirjoitti:EIks motonetin nivel ole just löbrö???![]()
Niin minä ymmärsin. Mutta minä olen minä.hojo61 kirjoitti: Olenko mä nyt kässännyt oikein että, motonetin murros on paskempi kun mun puolimiljuunaa ajettu alkuperänen porsiva murros??
No näin.Osta uudet Toyotan nivelet jos lompsa kestää. Ja vaikka nivelissä naksuu niin ei kannata viskata mäkeen. Tai jos vaihtaa huonon uuden nivelen niin vanha nivel jemmaan vaan ja mukaan vaikka safarille varaniveleksi, sitten kun ne uudet nivelet hajoaa. Kun sen vaihtamisen sitten kunnolla osaa.hojo61 kirjoitti: ajattelin ostaa jojotalta uudet murrokset ja motonetistä 1 varamurroksen ja heittää noil alk peräsil vesilintua.
Kimble, 
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton

SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
Näin mäkin oon kässänny jotta motonettiläinen ei oo löperö ja elä heitä missään nimessä niitä vanhoja poijes sillä joskus jossain ne ovat hjuvin arvokkaita kysy vaikkas PikkuF:ltä

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Tässä hieman lisätietoa liittyen noihin vetoniveliin.
Jos tajuaa mitä olen kirjoittanut siellä niin siitä saattaa olla jollekulle jotain hyötyä
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=15604
Jos tajuaa mitä olen kirjoittanut siellä niin siitä saattaa olla jollekulle jotain hyötyä
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=15604