EDIC temppuilee, kuvia
Valvoja: Käyttäjä
No joo, kyllästyin aukomaan johtosarjaa, niin piti avata tuo toinen moottori ihan malliksi.
Tässä ensin kuva siitä releestä, pikkusen kosteuden jälkiä näkyvillä tuossa kuoren alaosassa sisäpuolella, muuten ei mitään.

Tässä se toinen moottori.

Erilaista vassua, ja paljon enemmän, ku siinä ekassa, -81 orkkiksessa.

Nämä rattaat kannattaa merkata, niin saa varren takasin oikeaan toimintaan heti kerralla.

Vassua oli myös liukupinnassa, mutta ei tuosta oo sähkökululle haittaa ollu.

Ja liu-ut on tämmöset, ulkokehältä menee maa liukupinnalle, sisäkehällä on kolme nastaa joista yhen se aina tietyssä asennossa katkasee. Koskapa matka sammutukselta pakkosyötölle on eri ku siinä välissä, niin siksi rattaiden asento pitää olla just oikein.

Laitetaan vielä tämä manuskan kuva, miten ne nastat pitää olla maissa.

Huomatkaa helppo korjausratkaisu tehtaan ohjeessa, jos kontaktit ei oo kunnossa.
Tässä ensin kuva siitä releestä, pikkusen kosteuden jälkiä näkyvillä tuossa kuoren alaosassa sisäpuolella, muuten ei mitään.

Tässä se toinen moottori.

Erilaista vassua, ja paljon enemmän, ku siinä ekassa, -81 orkkiksessa.

Nämä rattaat kannattaa merkata, niin saa varren takasin oikeaan toimintaan heti kerralla.

Vassua oli myös liukupinnassa, mutta ei tuosta oo sähkökululle haittaa ollu.

Ja liu-ut on tämmöset, ulkokehältä menee maa liukupinnalle, sisäkehällä on kolme nastaa joista yhen se aina tietyssä asennossa katkasee. Koskapa matka sammutukselta pakkosyötölle on eri ku siinä välissä, niin siksi rattaiden asento pitää olla just oikein.

Laitetaan vielä tämä manuskan kuva, miten ne nastat pitää olla maissa.

Huomatkaa helppo korjausratkaisu tehtaan ohjeessa, jos kontaktit ei oo kunnossa.
Viimeksi muokannut hj60, Ti Tammi 22, 2008 5:50 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
jatketaan johtosarjajuttua tuolla http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=36469
SLCK # 183