Lj-70-86
Valvoja: Käyttäjä
Lj-70-86
Paljonko Käyttömaksu/Diesel vero Toyota lj-70:ssä, ja kulutus noin 100km. Hj 60 vaihtoa suunittelen. Muutakin hyvää ja huonoa Lj-70:stä?
Re: Lj-70-86
Veroa en muista, mutta minun kokemusten mukaan kulutus n.12 l ->/100km. HJ 60 verrattuna ketterämpi maastossa, mutta onnettomat tilat jos tarvii kuljettaa jotain. Kone ei ole yhtä luja kuin HJ:ssa, mutta kyllä sillä pärjää.jusu kirjoitti:Paljonko Käyttömaksu/Diesel vero Toyota lj-70:ssä, ja kulutus noin 100km. Hj 60 vaihtoa suunittelen. Muutakin hyvää ja huonoa Lj-70:stä?
Mika
SLCK #112
HDJ 80, -90
Hilux Double cab -15
Volvo C303, -77
Suzuki SJ 413, -87
SLCK #112
HDJ 80, -90
Hilux Double cab -15
Volvo C303, -77
Suzuki SJ 413, -87
Käyttömaksut on niin lähellä HJ-60:stä, että ei suurta merkitystä.
Ajelin Läjällä noin puolivuotta, ja vaihdoin pian takaisin HJ kantaan.
Sitä ennen oli tosin HDJ-80 kolmisen vuotta, loistava peli kaikilta
ominaisuuksiltaan, mutta siinä oli vain liian paljon rahaa kiinni???
Kulutus lukemillakaan ei ollut kovin merkittäviä eroja?
Ajelin Läjällä noin puolivuotta, ja vaihdoin pian takaisin HJ kantaan.
Sitä ennen oli tosin HDJ-80 kolmisen vuotta, loistava peli kaikilta
ominaisuuksiltaan, mutta siinä oli vain liian paljon rahaa kiinni???
Kulutus lukemillakaan ei ollut kovin merkittäviä eroja?
pirultahyvä
BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
perusvoima- ja käyttövoimavero mulla LJ70:ssä...maksan neljässäosassa... yksi maksu aina 166.89
Mitä tulee kulutukseen niin toi 12l/100km on varmaan etupäässä takaveto päällä ja maantietä...kun on pieni pannu nokalla niin liikkeellelähdössä on annettava aikalailla jalkaa, et pysyy muiden matkassa... itse ruuvailin hieman lisää syöttöä ja ahtopainetta 0.7-0.8bar... välijäähdytin vielä suunnitteilla...nokalla on kyllä tilaa...

Mitä tulee kulutukseen niin toi 12l/100km on varmaan etupäässä takaveto päällä ja maantietä...kun on pieni pannu nokalla niin liikkeellelähdössä on annettava aikalailla jalkaa, et pysyy muiden matkassa... itse ruuvailin hieman lisää syöttöä ja ahtopainetta 0.7-0.8bar... välijäähdytin vielä suunnitteilla...nokalla on kyllä tilaa...