junebella kirjoitti:Mutta joo ei mulla oo sitä ruiseriakaan ja kovasti näyttää että tuonne roveri puolelle meinaa kallistua...
Mtäh
Kato nyt sitten ainakin että siinä on valmiiks vaihdettuna tojjotan voimansiirto, muuten siitä katkee vetarit ja laukee perät ennenku saat sen romun edes kotipihaan asti
junebella kirjoitti:Määkin oisin tollasen tarran voinunna hankkia, vaan kun siinä on jotta miehille
Mutta joo ei mulla oo sitä ruiseriakaan ja kovasti näyttää että tuonne roveri puolelle meinaa kallistua... Mut saa nähtä saa nähtä
Onkohan nellalla lääkkeet ottamatta kun jostain sumuisten saarten laitteista alkaa uneksimaan
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
junebella kirjoitti:
Mutta joo ei mulla oo sitä ruiseriakaan ja kovasti näyttää että tuonne roveri puolelle meinaa kallistua... Mut saa nähtä saa nähtä
Tervetuloa luopioiden kerhoon... Eikäkun eihän mulla nyt sentää rooveria ole!!!!
junebella kirjoitti:Mutta joo ei mulla oo sitä ruiseriakaan ja kovasti näyttää että tuonne roveri puolelle meinaa kallistua... Mut saa nähtä saa nähtä
Nyt on Nella kyl ollut melkoisessa "sumussa" Tollaisten juttujen jälkeen apparin paikka on kyl vaarassa - jos ei muuten, niin rover-taudin tartuntavaaran takia
Tarrat tuli tännekin, kiitos vaan, ovat kyllä hintansa arvoiset! Titta tosin sanoi samaa kuin Junebella ja meinas, ettei HJ:hin laiteta tollasta tarraa! Tässähän ilmaantui hyvä porsaanreikä, vedoten siihen ettei hyvää tarraa voi roskiinkaan heittää, nimittäin jossain vaiheessa uuden Cruiserin hankintaan
J-T kirjoitti:Tarra tuli tänne muuten hyvä muttakun tilasin mustaakseni pari kappaletta...Nooh ei se mitään
Sori,laitan sen toisenkin tulemaan. Tässä jouluhässäkän keskellä kun noita laitteli semmoset 35 kirjekuorta ja 85 tarraa (niitä tuli lopulta 100kpl), niin ajattelenki että ihme jos onnistuu kerralla....