
HJ ei käynnistyny
Valvoja: Käyttäjä
HJ ei käynnistyny
Naps, naps ja mykkä. Taas naps, napas, naps. Kun hehkuttaa valot himmeänä, sit täydet valot ja naps. Onko laturi vai mikä? Takuulla joku pieni onkelma? Mikä osa pitää ostaa tarvikkeesta 

Täältä tullaan...
- werzu
- Viestit: 389
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
- Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
- Viesti:
Hj ongelma
Ja tietysti akut on uudet ja radiolle ei ole tietenkään otettu sähköä toiselta akulta.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti Loka 25, 2005 7:47 pm
- Paikkakunta: roi
Just ne.Mulla lopetti 360tkm ajettu bj-75 viime kesänä starttaamisen kun seinään.Kun otettiin startti pois ja avattiin nii oli just noi L-malliset nipsukat(mikä ny niiden nimi olikaan) kulunu loppuun.Vaihdettiin siinä samalla solenoidi ku se oli nii helppo tehä siinä samalla.Repe kirjoitti:Ihmettelen vaan, että loppui kuin seinään. Onko ne yhtä helppo vaihtaa kuin aikanaan corolllan, joka mulla oli parikymmentä vuotta sitten. Muistaakseni sellaiset pienet L-malliset nipsukat.
Osat makso muistaakseni 13.90€ fixuksella
#434
Bj-75=Ypyän Mersu
Bj-75=Ypyän Mersu
Startti pöydällä. Tarkistin käpälät. Niissä ei voi olla vika. Net oli kuin uudet eli ed. omistaja oli jo vaihtanut ne aikaisemmin. Kulumaa oli todella vähän.
Täytynee mittauttaa laturi ja akut. Hojo nykäistiin käyntiin lentoasemalla.
Annoin käydä kunnolla. Sammutin ja lähti käyntiin niin kuin ennenkin eli het ekalla. Ihmetyttää vaa kun oli about -10 asetetta pakkasta ja alkoi kuulua sitä napsutusta eikä käynnistynyt. Mitä muuta startista pitäisi tarkistaa ennen kuin laitan takaisin paikoilleen?
Täytynee mittauttaa laturi ja akut. Hojo nykäistiin käyntiin lentoasemalla.
Annoin käydä kunnolla. Sammutin ja lähti käyntiin niin kuin ennenkin eli het ekalla. Ihmetyttää vaa kun oli about -10 asetetta pakkasta ja alkoi kuulua sitä napsutusta eikä käynnistynyt. Mitä muuta startista pitäisi tarkistaa ennen kuin laitan takaisin paikoilleen?
Täältä tullaan...
Äkikseltään tuntuis että vika olis akuissa, lämpimillä keleillä pelittää mutta kun mennään pakkasen puolelle niin tehot hyytyy...??? Niin ja tietenkin kannattaa samalla silmäillä akunkengät ja maadoitus runkoon/moottoriin..???
Koskaan ei ole aikaa tehdä sitä kunnolla, mutta aina aikaa tehdä se uudestaan!!
HJ60 -82
HJ60 -82
Hiilet ja laakerit kannattaa katsoa.Repe kirjoitti:Startti pöydällä. Tarkistin käpälät. Niissä ei voi olla vika. Net oli kuin uudet eli ed. omistaja oli jo vaihtanut ne aikaisemmin. Kulumaa oli todella vähän.
Täytynee mittauttaa laturi ja akut. Hojo nykäistiin käyntiin lentoasemalla.
Annoin käydä kunnolla. Sammutin ja lähti käyntiin niin kuin ennenkin eli het ekalla. Ihmetyttää vaa kun oli about -10 asetetta pakkasta ja alkoi kuulua sitä napsutusta eikä käynnistynyt. Mitä muuta startista pitäisi tarkistaa ennen kuin laitan takaisin paikoilleen?
Tiedoksi vain kaikille. Perskele akun kenkä oli mennyt halki sillain mukavasti, ettei huomannut ennen kuin otti koko kengän käteen. Uusi kenkä ja Hojo lähteen iloisesti käyntiin. On se niin kivaa taas.
Tosin tuli kämmättyä vähän. Öljykello (rikkinäinen sekin) ja pöydälle kun laiton auton käyntiin. No kaikki varmaan arvaa mistä huomasin nopeesti autotalissa

Tosin tuli kämmättyä vähän. Öljykello (rikkinäinen sekin) ja pöydälle kun laiton auton käyntiin. No kaikki varmaan arvaa mistä huomasin nopeesti autotalissa




Täältä tullaan...