Kuva Kuva

hj:n lukottomaan etuakseliin lukkomurikka?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

Meikällä ollu ne HD murrokset kaksi kesää ja viisi kisaa paikollaan.
Lisäksi lukuisia safareita ja muuta kynsitystä ajettu aikalailla ja vielä rokkaavat kympillä.
Etulukon tökkään yleensä aina kiinni kun eteneminen lakkaa takalukon kanssa.

Pikkasen kuitenkin järkeä yritän käyttää oikean nilkan oikaisun kanssa varsinkin etulukko päällä. Sen mitä tähän ajukoppaan on suotu...

Sattunu vissiin ne perjantai kappaleet :D
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

toisen hajoomisen kyllä otan niskoilleni että oli omaa tyhmyyttä! sain kyllä uusista alennusta sen toisen tavallisen murroksen hinnan! eikai sitä mikään murros kestä että lukkopäällä jauhattaa vain toista pyörää :roll:
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

Miten lukko päällä onnistuu jauhattaa vaan toista pyörää?

Mulla ne on ruukannu pyöriä molemmat

Vai oliko toinen jo särki...?

Eteneminen on silleen tosi takkusta vaikka luulisi sen kulkevan kolmivetoisenakin jotenkin mutta ei niin ei.
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Mistä se muuten johtuu, siis oletetaan nyt vaikka, että toinen murros paskana, että vain toinen etunen vetää, niin tuntuu että takavedolla pääsis etenemään paremmin. Ei tasasella tahdo päästä omista kuopista ylös jos on sutinut kiinni, sama paikka, kun kaikki pelaa niin nousee ylös ihan kytkintä nostamalla
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

komkille että se toinen oli jo silloin hajalla!
ja juhalle että siehän voi olla murroksen jämiät välis ja jos on napa kiinni niin voi pyörä välillä jumitella!
kummastakin murroksesta oli malja halki ja tumppi irti maljan jämistä
toyotan alkuperäsistä on haljennut vaan malja. olisko normi tml liian ohut pohja maljassa?
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Jotain tuollasta ajattelinkin.. Mulla meni keväällä se pitkän puolen vetoakseli siitä ihan nokasta poikki ja ei päässy ku vinssillä omista kuovitetuista montuista ylös.. Meni muuten suhteellisen nätisti poikki siitä mistä boorit alkaa, ei mitään murtumajälkiä, ihan ku ois jollain laserilla leikattu poikki, ihan silee pinta..
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Vastaa Viestiin