Kerron, mistä mulla on kokemuksia:
Tankki on helppo tiputtaa, tyhjentää vaan kunnolla, niin pääsee helpolla...
Niitä "puslia" voi rakennella kaikenlaisesta materiaalista...
Kori ei ole kovin painava, koska juuri tiputin sen katkaistuna kahteen osaan, ihan ruisleivällä, siis syöden sitä... ei ole tässä kotipihalla mitään nostovehkeitä... Penkit ja luukut on yllättävän painavia.
Ongelma taitaa olla se vaihteensiirtäjä, keppi kun on aika pitkä...
Eli se kori pitää saada aika ylös. Yksi koppa nostettiin ikkunanaukoista ihan vaan liinoilla... riippuu kyllä rohkeudesta aika paljon... voihan se väsähtää siitä katonreunasta... Tuulilasi voi särkyä... riippuu tietysti edeltävien tuulilasiasennusten laadusta... Minulla esim hajosi tuulilasi kun ajoin kaarteeseen soratiellä tuolla HJ:llä. Koripelti on aika pehmeää...
Ne riipukkeiden yläpään kiinnikeet ja sisemmät jousenpään kiinnikkeet taitaa olla viisainta vaihtaa suosiolla, jos niitä saat jostain...
Jospa joskus innostut vaikka laittamaan OME-alustaa siihen, niin parempi säilyttää mahdollisimman alkuperäisen kaltaisina...
Luulen, että tätä palstaa selaa ihmisiä, jotka ovat tehneet tätä paljonkin, nyt siis mielipiteitä kehiin.
country-jake kirjoitti:haluaisin nostaa korin pois perustavaa laatua olevan korjauksen tieltä(ja samalla vaihtaa korin ja rungon väliin tulevat todella karseassa kunnossa olevat puslat uusiin). alla kysymyksiä, joihin toivoisin vastauksia!
-paljonkohan kori painaa ilman sisustaa ja ovia?
-mistä nostopisteistä/millä menetelmillä kori kannattaa nostaa pois?
-vinkkejä jousien kiinnityspisteiden korjaamiseen??
-onko tiedossa jotain erityisen v-mäisiä juttuja tällaisessa projektissa? (esim. polttoainesäiliön irrotus..jne.??)
myös kaikki ruostesuojausta koskevat vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan!

Älähän huoli.