Pidemmät jarruletkut HJ:hin
Valvoja: Käyttäjä
Pidemmät jarruletkut HJ:hin
Mikähän nyt ois helpoin konsti, ku SOA tehtynä jarruletkujen jatkot toteutettiin selasilla ~30cm välipalasilla, eli tuli ylimääräset liitokset siihen kumiletkun varrelle, ja katastuksessa siitä valitettiin.. Eli mistä pitemmät kumiletkut tuohon ? Käykö esim. joku hydrauliletku johon laittas noi omat päät vaan sitten vai vai? Mistä noita päitä saa erikseen?
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
- Paikkakunta: pälkäne
Tämä ei vain ole laillinen tapa.maaristeilijä kirjoitti:halvin ja varmasti nopein tapa on ostaa kaupasta uudet orkkikset ja ruuvata ne vanhojen jatkoksi,palvellu jo kahden leiman ajan ja hyvin kelvannu.joustovaraa on 35cm heti lisää.
Jarruputkissa/-letkuissa ei saa olla ylimääräisiä liitoksia, vain alkuperäiset liitokset kelpaavat.
HJ61 vm88, Lukot, Vinssi, soa
#332
#332
Mulla pomppasi keväällä just tommonen viritelmä leimasta kun toinen letku oli toisesta päästään hieman rispaantunut.maaristeilijä kirjoitti:halvin ja varmasti nopein tapa on ostaa kaupasta uudet orkkikset ja ruuvata ne vanhojen jatkoksi,palvellu jo kahden leiman ajan ja hyvin kelvannu.joustovaraa on 35cm heti lisää.
Jäykkänä kokeilin samaa viritystä mutta uusilla letkuilla ja leimä läpsähti.
Voihan sen jatkoletkun ruuvata katastuksen jälkeen jos pelottaa.
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
No olihan se merkillistä kun ei mistään paikallisesta murjusta löytyny nissanin letkuja, noh nyt siellä on on LJ:n letkut ja kylläpäs sitä joutuu ne vanhat jatketut letkut pistää takaisin katastuksen jälkeen, aika tiukalle meni lj:n letkuilla..
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa