hj vinossa?
Valvoja: Käyttäjä
- Lex_Et_Annihilato
hj vinossa?
Elikkä nyt on 60:ssä emun iskarit ja jouset edessä, renkaina 31 nappulat ja koko auto näyttää olevan vieläki keula pikkasen alaspäin. Mistä mahtaa johtua? Vakio renkailla ja jousilla näytti ihan hirveeltä, nyt asia pikkasen korjaantunut. Auto on mallia 1986 Hj60 GX, ja vielä emun 2" korottavilla jousillakin etupää pikkasen alempana...miksi? Onko -80 luvun perä ylös villitys tarttunut pysyvästi? 

- Lex_Et_Annihilato
Mutta jouset ja iskarit etupäässä on ihan uudet, ollu alla alle kuukauden, muuttuuko jouset "käyremmiksi" ajan kanssa vai?
Vinssiä ei ole keulalla, uusi etuakseli tallissa valmiina asennettavaksi, vanha pikkasen vääntynyt. Sitte kaikki osat etupäästä vaihdettu "uusiin", jos ei sillä tasotu ni sitte kuuluu olla tommone, ellei sitte runko oo kiero.

Vinssiä ei ole keulalla, uusi etuakseli tallissa valmiina asennettavaksi, vanha pikkasen vääntynyt. Sitte kaikki osat etupäästä vaihdettu "uusiin", jos ei sillä tasotu ni sitte kuuluu olla tommone, ellei sitte runko oo kiero.
- hakoteilla
- Lex_Et_Annihilato
- hakoteilla
Kolme vuotta oon nyt ajellu, eikä oo vielä "asettunu". Toisaalta oon itse jo tottunut siihen.
Kai sen takuujutun saa parhaiten selville, kun soittaa sinne mistä jouset on ostanutkin.
Takapakkojahan saa erilaisia, muistaakseni normaalit, +100kg ja + 200kg.
Ajattelisi että samalla logiikalla saisi eteen erilaisia pakkoja vinssillisiin ja vinssittömiin autoihin.
Kai sen takuujutun saa parhaiten selville, kun soittaa sinne mistä jouset on ostanutkin.
Takapakkojahan saa erilaisia, muistaakseni normaalit, +100kg ja + 200kg.
Ajattelisi että samalla logiikalla saisi eteen erilaisia pakkoja vinssillisiin ja vinssittömiin autoihin.
On niitä etupakkojakin tietääkseni erilaisia. Minä laitoin omaan heinäkuussa omen sarjan ja on ruiseri tasallaan, cros4wd:ltä tilasin. Ku olin tilaamassa niin myyjä suositteli vahvempia etupakkoja jo ennenku ehdin sanoa että on vinssi keulalla. Takana on normaalipakat (ku ei oo tuota safarivarustusta). Ei voi kyllä ku kehua että hyvät on.
- Lex_Et_Annihilato
Juu, no soittelin crossille ja sanoivat että riipukkeet nostavat pikkusen, mutta ota kuva autosta ja lähetä heille, sen tein mutta vielä ei oo vastausta kuulunut.
Mutta tuo saattaa hyvinkin pitää paikkansa, että on suunniteltu safarille ja tasottuu kun auto kuormattu, koska kaverilla on nissanin pick uppi ja siinä takapää huomattavasti korkeemmalla.
Mutta tuo saattaa hyvinkin pitää paikkansa, että on suunniteltu safarille ja tasottuu kun auto kuormattu, koska kaverilla on nissanin pick uppi ja siinä takapää huomattavasti korkeemmalla.
Pic-upissa täytyykin perän olla korkeemmalla ko etupää,elä vertaa pikappeihinLex_Et_Annihilato kirjoitti: Mutta tuo saattaa hyvinkin pitää paikkansa, että on suunniteltu safarille ja tasottuu kun auto kuormattu, koska kaverilla on nissanin pick uppi ja siinä takapää huomattavasti korkeemmalla.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa