onnistuu, sellainen pikkuinen hallitunkki (2tn) on mainio apu. Ota ensin akutpois jotta saat esille niiden alla olevat kiinnikemutterit ja ne auki. flektin peltihässäkkä pois paikoiltaan ja etsit kaikki 12 kiinnikettä ja avaat niiden mutterit. Sitten aloitat vaikka takakulmasta, jollai palikalla tms avittaen tunkilla toinen taka kulma ilmaan ja korokepalikkaa väliin (+ tietenkin uusi pidempi pultti) Saatat joutua rälläköimään ne takapultit esille. ja jatkat kierrosta. (laita mutteri pultin nokkaan). Kun joka paikassa korokepalikkapaikoillaan kirraa pultit ja mutterit. Äläkä jätä pois niitä kumisia lirpakkeita jotka normaalisti ovat korin ja rungon välissä.
Sitten joutunet avartamaan sitä flektin suojaa alareunastaan, ja ehkä taivuttamaan vaihdekeppiä.
ja jos tarpeeksi nostaa eli n.10 cm niin ohjausakselin poorit jää lyhyeksi tehostimen päästä,aiheuttaa lievän ongelman kun renkaat ei käänny.perää kun nostaa voi samalla katsella ettei pääse naftaletku kiristymään tankin päästä tai se voi rikkoa mahdollisesti ruostuneen imuputken.
Niin mutta eikö sallittu korotus ole jonkun 76mm tai aika lähellä sitä? hj61 rattiakseli ristikolta alaspäin korjaa ton ongelman siinä on pitkät boorit
Jatketaan samaan aiheeseen liittyen. Korotus tulollansa HJ60:een, vaatimattomat 50mm mutta kuinkas ootta menetelly tämän ulosoton kepin kanssa kun toi vaijeri jää lyhkääseksi eikä keppi liiku kuin toiseen suuntaa ja siihenkin suuntaan huonosti. Oottako jatkanu keppiä vai joku muu vippaskonsti?
Joudut jatkamaan ulosoton vaijeria, itse keppi on korissa kiinni.
Vaijerissa on kyllä ulosoton päässä säätö, kokeile säätää..
Luulempa ettei riitä pelkkä säätö..