männät jarrusylinteristä irti
Valvoja: Käyttäjä
männät jarrusylinteristä irti
eli miten ootte ottanu hj:n jarrusylinteristä männät irti? ainaki kaks on ihan saatanan jumissa......
Pahan siivonen homma ja joutuu puhisteleen mutta ite oon joskus laittanu rasvanipan ilmausruuvin paikalle ja pumpannu vaseliinia. Lähtee kyllä kohtuu nätisti mutta niitä "löyhempiä" joutuu pönkään jotenki, että saa painetta niille jumittuneille....Tietenki joku hydraulipumppu vois olla yks jota vois soveltaa, ku sopivat liittimet kahtelee ja öljyn sais paremmin pestyä pois
Re: männät jarrusylinteristä irti
Mä oon painanu rasvaprässillä vaseliinilla - prässin taipuisa letku jarruputken paikalle, niin pumpattaessa vaseliinia sylinteriin on männän PAKKO liikkua.sepi kirjoitti:eli miten ootte ottanu hj:n jarrusylinteristä männät irti? ainaki kaks on ihan saatanan jumissa......
Re: männät jarrusylinteristä irti
itte käytin paineilmaa lähti aika kivuttomastimaraani kirjoitti:Mä oon painanu rasvaprässillä vaseliinilla - prässin taipuisa letku jarruputken paikalle, niin pumpattaessa vaseliinia sylinteriin on männän PAKKO liikkua.sepi kirjoitti:eli miten ootte ottanu hj:n jarrusylinteristä männät irti? ainaki kaks on ihan saatanan jumissa......

-
-
Ite huomasin, että oli aika hapokas hinta jos mäntiä joutuu uusimaan..sepi kirjoitti:ei pysty vaihtamaan uusiin liian hapokasta (hinta)
Hommasin kanssa tehaskorjatut. Eipähän tarvihe rimpuilla.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
-
ja ne jotka etusista paineilmalla niitä mäntiä irrottaa niin ne lähtee aikasen vihasesti irti joten kannattaa pitää sormet pois sieltä mäntien edestä 

"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
Tai sitte paineilman 10 bar ei saa mitään aikaan, jos ne on ollu jarrudynolla jumissa jarrujärjestelmän lähemmäs 200 bar:illa.
Nimim. ite ku irrotin rasvarässillä, niin koko massalla sai rässin kahvaa painaa pöytää vasten, ja rässillä saa kuitenki helpohkosti 200 bar.
Nimim. ite ku irrotin rasvarässillä, niin koko massalla sai rässin kahvaa painaa pöytää vasten, ja rässillä saa kuitenki helpohkosti 200 bar.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.