Vinssihuolia
Valvoja: Käyttäjä
Vinssihuolia
Mistähän mahtaa olla kysymys, kun huomasin tuosta vinssistä, että se itse rulla/kela tjsp. minkä ympärillä siis vaijeri on, pääsee liikkumaan sivusuunnassa sen akselin päällä n. 2mm. Ihan käsipelin kevyesti liikkuu siinä päällä.. Siis tämä ihan tojon mekaaninen kyseessä.
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Sivusuunnassa, siis akselin suunnassa?
Ei liene vaarallista tuollainen 2 mm. Tuskin sitä on niin paljon vedetty auki, että se kytkimen "väliholkki" on noin paljon kulunut. Jos rummun akseli ei ole ihan pohjassa matopyörästön kuoressa, voi tuollainen välys syntyä.
Tai sitten, jos kytkin on ollut auki ja ulosotto on unohtunut vuosien varrella usein päälle, vois tuo holkki olla kulunu.
Ei liene vaarallista tuollainen 2 mm. Tuskin sitä on niin paljon vedetty auki, että se kytkimen "väliholkki" on noin paljon kulunut. Jos rummun akseli ei ole ihan pohjassa matopyörästön kuoressa, voi tuollainen välys syntyä.
Tai sitten, jos kytkin on ollut auki ja ulosotto on unohtunut vuosien varrella usein päälle, vois tuo holkki olla kulunu.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.