Joku varmaan on tämänkin vaihtanut? eli se stefa minkä takia jakiksesta katoa öljyt laatikon puolelle!
Ei millään viittis laittaa sitä letku viritystä niiden tarkistus roppujen väliin
Mites paljon pitää purkaa että saa vaihdettua? Pitääkö koko jakis pistää atomeiksi?
Eikös kyseisessä autossa ole halkaistavan mallin jakolaatikko.Eli silloin kyl joutuu kuoren halkaisemaan.Kannattaa katsoa että jakolaatikon huohotus toimii aiheuttaa nimittäin stefan särkymisen nopeasti.Ja jos kyseessä on 4vaihteinen niin on hyvässä kolossa laatikon päällä johon voi moskaa kerääntyä.Oli meinaan hj:n vanhassa laatikossa aivan tukossa ja oli ahkera siirtään öljyä ajolaatikkoon.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Toyotan numero olis 4vaihteinen ajolaatikko 90311-48002
ja 5 vaihteinen 90311-48007
ja tamgearsin 4v TO6 207 oletan että on sama hj60 kanssa.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Eipä taida olla sama.Sen kyllä näet helposti kun kurkkaa auton alle kumpi jakolaatikko siellä on.Tosi 79 pitäs olla ei halkaistava.Sillon ilmeisesti tamgearsin numero on TO4 204 välistefa jakovaihteiston ja päävaihteiston väliin (erottaa öljytilat) 9,50 35,0 % 6,18 ja mun epc ei tunnne toyotan vanhempaa mallia.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Tää on se vanhempi eli ei halkaistava joten bj40:sen stefa varmaankin käy.Eli ei ole kovin kallis kun ottaa sen tamgearsilta.Laitan sinulle linkin mistä voit ladata Manuaalin jos ei vielä ole.Se ladattava vanhempi ladattava manuaali sisältää kuvankin kyseisestä jakolaatikosta.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi