filter valo
Valvoja: Käyttäjä
filter valo
filter valo palaa ajaessa, no sehän tarkoittaa sitä, että on vedeneroitin täynä vettä. mutta kun vedenerottimen avaa niin sieltä tulee pelkkää dieseliä. elikkäs olisko vedenerotin rikki?
eikä laturin mittari näytä kun 24v alle kun ennen on näyttäny 27v ja päälle.
eikä laturin mittari näytä kun 24v alle kun ennen on näyttäny 27v ja päälle.
filter
kun mulla ei pala se laturin valo ollenkaan
filter
ei muuten pala sillonkaan, ei enää pala missään vaiheessa.
oon kyllä kattonu sulakkeet ja ne on ok.
oliskohan ne laturin hiilet vaihdettava? montako hiiltä sinne menee ja minkälainen homma niiden vaihtaminen on?
oon kyllä kattonu sulakkeet ja ne on ok.
oliskohan ne laturin hiilet vaihdettava? montako hiiltä sinne menee ja minkälainen homma niiden vaihtaminen on?
hiilet
mistä muuten olette noita laturin hiiliä tilaillu?
ja mitä muuta sinne kannattaa vaihtaa
ja mitä muuta sinne kannattaa vaihtaa
vissiin se lataussilta eli diodit kannattaa kans vaihtaa, muistaakseni ovat laturin sisällä. Itse en koskaan ole onnistunut moista kapinetta avamaan ja kasaamaan ehjänä, joten turvautunut aina lopulta toyotan takuukorjattuun malliin. maksaa jotain 130 euroa ja vanhan raakileen saa jättää sinne jotta korjaavat. Muutenhan hiiliä on saanut varaosaliikkeistä.
- werzu
- Viesti:
laturi
Ainakin hiilet saa Jyväskylän Auto-Startti jos toi sun paikkakunta pitää paikkaansa ja haluat ruveta itse korjamaan.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi