pyörän laakerin kirraus(hj60)
Valvoja: Käyttäjä
pyörän laakerin kirraus(hj60)
Juu, mitäs kaikkea pitikään availla jotta etupyörän laakerin saapi tiukattua 60ssä? Ai niin, ja mikä se hylsykoko olikaan?
-
Kun nyt puheeksi tuli niin kuinka tiukkaan se laakerin mutteri pitäis vetää...eli paljonkos sitä välystä sillä laakerilla pitää olla??? kun tuo katsuri ehdotti mein 61:n laakereille kirrausta ennen ens katsastusta.
Tuo jopihan ei ole mkn iso homma joten samallahan vois tarkistaa muitakin kohteita kuten murroksen ja sen kuuluisan helan
varsinkin jos ei oo mtn tietoa koska se pyörännapa on ollut auki. Minua ainakin kiinnostaa että millaista soossia siellä pallon sisältä löytyy 
Tuo jopihan ei ole mkn iso homma joten samallahan vois tarkistaa muitakin kohteita kuten murroksen ja sen kuuluisan helan

"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
Tuolla http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=39706 on kuva vallan suomenkielisestä manuaalista, jossa on kerrottu miten HJ:n etupyöränlaakeri kuuluis kiriä.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
-
kirraus
Jup, ja kuinkahan sitten niitä jarrupaloja painetaan sisäänpäin??
juu juu olen noviisi!
juu juu olen noviisi!
ei muutaku isolla ruuvarilla pakottaa sitä jarrupalaa irti jarrulevystä...tietnkin vois vaikka ottaa ne palat pois ja putsata jarruista kaikki roinat pois ja voidella kuparipastalla ne liukupinnat jotta kaikki toimii taas herkästi kunhan vaan muistaa laittaa ne käytetyt jarrupalat samoille paikoille mistä ne ottikin 

"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"