Kuva Kuva

12ht ja Kermit ne yhteen soppii *kuvia*

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

NymiS
Viestit: 271
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 11:34 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja NymiS »

Hj:ssa taitaa olla takalämppärin lähdöt se kolmas
HJ61 vm88, Lukot, Vinssi, soa
#332
Avatar
Jürgen
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2007 8:23 pm
Paikkakunta: Mylsä

Viesti Kirjoittaja Jürgen »

r2ree kirjoitti:...vedenkierron kanssa selvitykset vuorossa.
BJ:n koneessa on kaksi vesisyöttöä jotka lähtee hyttiin. HJ:n koneessa olis kolmaskin. Mitähän sille kuuluu tehdä.
12H-T koneessa lähtee syl. kannen etupäästä etulämppärin lähtö ja takapäästä takalämppärin...molempien paluu tulee sinne vesipumpun luokse.
Siispä tulppaa perimäiseen reikään...
"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

komk kirjoitti:Meinasikko muuten käyttää tojotan alkuperäisiä koneen tukikumeja vai teekkö evo mallit?

Ilmasena vinkkinä, että tojon alkuperäiset ei kestä mitään.

Itte tein läpipultilla ja lehtijousten kumeilla...
Ajattelin laittaa alkuperäiset katastukseen ja vaihtaa sitten kun hajoavat. Näyttävät virallesimmilta..

Lehtijousten kumit??

Jürgen kirjoitti: 12H-T koneessa lähtee syl. kannen etupäästä etulämppärin lähtö ja takapäästä takalämppärin...molempien paluu tulee sinne vesipumpun luokse.
Siispä tulppaa perimäiseen reikään...
Kiitos, nyt selvis
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Vastaa Viestiin