HoJon vakuutusmaksusta
Valvoja: Käyttäjä
HoJon vakuutusmaksusta
Morjensta..
Mites teillä on tuon HoJon vakuutusmaksujen kanssa? Paljonko paketti HoJon vakuutus putoaa henkilö HoJoon nähden? Itse olen muuttanut omani jo huoltoautoksi, mutta vielä ei ole tullut lappua vakuutusyhtiöltä, vaan vero on henkilöauton mukaan, reilu 700 € / vuosi ilman bonuksia. Aika arvokasta touhua.
Onko huoltoautoksi ja pakettiautoksi rekisteröityjen HoJojen vakuutusmaksuissa eroja?
Mites teillä on tuon HoJon vakuutusmaksujen kanssa? Paljonko paketti HoJon vakuutus putoaa henkilö HoJoon nähden? Itse olen muuttanut omani jo huoltoautoksi, mutta vielä ei ole tullut lappua vakuutusyhtiöltä, vaan vero on henkilöauton mukaan, reilu 700 € / vuosi ilman bonuksia. Aika arvokasta touhua.
Onko huoltoautoksi ja pakettiautoksi rekisteröityjen HoJojen vakuutusmaksuissa eroja?
On kyselty kaikki kikat millä saisi veroa/vakuutusmaksuja pienemmiksi mutta huoltoautossa on yksi pienoinen vika. Sillä ei saa vetää mitään. Ja kun auto ostettiin juurikin siihen tarkoitukseen. Meillä on 2 hevosta ja amerikasta tuotu koppi joka painaa vajaa 3 tonnia. Mikään muu tämän hintaluokan (alle 10Ke) ei jaksa tuota koppia vetää. Runkkareilla ei pysty kuin jotain 2500kg. Ja katon korotus ottaa niin pahasti silmään että huhhuh...
Pelkkää legendaa. Asiasta on omakohtaista kokemusta kun muutin kotteroni pakuksi enkä informoinut asiaa vakuutusyhtiölle. Meni 5 kuukautta kun vakuutusyhtiöstä kyseltiin tilinumeroo mihin rahoja palautetaan. Tuli takasi 70 eurostoliiton rahaa.Anonymous kirjoitti: Vakuutusyhtiölle on ilmoitettava muutoksesta.Legendan mukaan joku maksoi 7 vuotta ha:n vakuutuksia pakusta
1987 LJ70
Ei ole legendaa ainakaan meidän kokemusten mukaan! Automaattisesti ei ainakaan P:llä alkava yhtiö mitään tee.
Pitänee vissiin mennä itkemään, kun 1992 muistaakseni muutoskatsastettiin pakuksi ja 2002 vasta sitten ITSE huomattiin ilmoittaa vakuutusyhtiöön että ei muuten ole hlöauto.
Paljonkohan ne palauttaisi kymmeneltä vuodelta?
Harmi vaan, kun ei ole kuitit varmaan enää tallessa.
Että näin.
Pitänee vissiin mennä itkemään, kun 1992 muistaakseni muutoskatsastettiin pakuksi ja 2002 vasta sitten ITSE huomattiin ilmoittaa vakuutusyhtiöön että ei muuten ole hlöauto.
Harmi vaan, kun ei ole kuitit varmaan enää tallessa.

Että näin.
SLCK #4 HJ-60 '82, HDJ-80 '90
Hmm, montakos P:llä alkavaa vakuuttajaa sitä on, nimittäin missä mun vakuutukset on niin alkaa kans P:llä ja loppuu A:han ja siinä välis on OHJOL. En tiedä mistä onkivat tietoonsa muutoksen mutta itte en siitä ilimotellu.Rivi6 kirjoitti:Ei ole legendaa ainakaan meidän kokemusten mukaan! Automaattisesti ei ainakaan P:llä alkava yhtiö mitään tee.
Harmi vaan, kun ei ole kuitit varmaan enää tallessa.![]()
Että näin.
JOS ne sais palauttamaan kymmeneltä vuodelta liikaa maksettuja niin olis varmaan ihan mukava summa.
1987 LJ70