Kertokaas tyhmälle...teenkö mitään vahinkoa jos otan hj60:n ohjaussimpukasta sen välyksen säätöruuvin pois, vähäksi aikaa huoltoa varten...(lukitusmutteri on mallia kiinteä sen ruuvin kanssa...)
Vai pamahtaako sieltä sisältä joku jos sen ruuvin kokonaan ottaa pois...?
Pitäs päästä kiristään sitä mutta on hiukka hankalaa kun se lukitusmutteri on RYYTYNYT kiinni siihen ruuviin Aattelin että olis parempi antaa sille lämpöö tms. silleen ettei se olis kiinni paikassaan...
Mitäs...nyt on säädetty melkein kaikki klapit pois, muttei palauta enään ohjausta...
Mikä tuolta simpukasta kuluu ja saako sitä fiksattua/vaihdettua helposti uuteen/vähemmän kuluneeseen?
juu sen tajusin ittekkin,mutta onko muuta vaihtoehtoo kun kattella toinen vähemmän väljä vai voiko tota fiksata vielä jotenkin? Klappia kun jää reilusti kun löysää siihen että ohjaus palauttaa kunnolla...
4 senttiä liikettää saa olla ratin kehällä tehtaan manuaalin mukaan. sot ja kalliit osathan sieltä kuluu, ja siinä keskiasennon kohilla kuluminen on suurinta. Onko linkussa yhtä väljä?
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.