Räpylä kahvaa myöten peehenkö?
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 10:31 pm
- Paikkakunta: kirkkonummi
Räpylä kahvaa myöten peehenkö?
Moro
Jo pikkutyttönä tuli aiheutettua kauhua wagoneerilla noppa-korollien seassa ja nyt nostalgian huumaamana meinasin palata nelivetojen pariin. Tarkoituksena olisi hommata kakkoskiesi (muka pakollinen) daamin kaupparetkille ja mahdollisesti kotirytmiä karkuun kiertämään kantoja metsikköön. Minä en tiedä nelivedoista sen enempää kuin höyrypannuistakaan, siispä nyt turvaudunkin asiantuntijoiden pakeille.
Vaatimukset:
- 3 istumapaikkaa jotka 3-pistevyöt
- ei lavaa vaan täysi pitkä "ohjaamo"
- mahdollisesti HJ60/61 tai HDJ
Kysynkin:
- minkä tyyppisen nelivedon, lukot yms tarvitsen
- varaosien saanti
- minkä ikäinen lintta keskimäärin toimii niin että pystyy viettämään aikaa enemmän ohjaamossa kuin sen alla
- kannattaako saksasta uitto
- huoltoauto/pakettiauto/henkilöauto
- tyyppiviat?
kiitoksia
mikko
Jo pikkutyttönä tuli aiheutettua kauhua wagoneerilla noppa-korollien seassa ja nyt nostalgian huumaamana meinasin palata nelivetojen pariin. Tarkoituksena olisi hommata kakkoskiesi (muka pakollinen) daamin kaupparetkille ja mahdollisesti kotirytmiä karkuun kiertämään kantoja metsikköön. Minä en tiedä nelivedoista sen enempää kuin höyrypannuistakaan, siispä nyt turvaudunkin asiantuntijoiden pakeille.
Vaatimukset:
- 3 istumapaikkaa jotka 3-pistevyöt
- ei lavaa vaan täysi pitkä "ohjaamo"
- mahdollisesti HJ60/61 tai HDJ
Kysynkin:
- minkä tyyppisen nelivedon, lukot yms tarvitsen
- varaosien saanti
- minkä ikäinen lintta keskimäärin toimii niin että pystyy viettämään aikaa enemmän ohjaamossa kuin sen alla
- kannattaako saksasta uitto
- huoltoauto/pakettiauto/henkilöauto
- tyyppiviat?
kiitoksia
mikko
Viimeksi muokannut eturauhanen, Ke Tammi 31, 2007 10:06 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kysynkin:
- mitä nelivetoa tarvitsen
-jokapäiväiseen ajelemiseen hieman pahemmillakin teillä ja naapurin kateelliseski saamiseen
- miksi lantikka
- jaa-a. sitä kannattaa kysästä ihan joltain LAND ROVER harrastajalta
- varaosien saanti
-kohtuullisen hyvä
- minkä ikäinen lintta keskimäärin toimii niin että pystyy viettämään aikaa enemmän ohjaamossa kuin sen alla
-riippuu kunnosta ja miten on aikasemmat omistajat pitäneet huolta
- kannattaako saksasta uitto
-en tiedä, en ole perehtynyt
- huoltoauto/pakettiauto/henkilöauto
-3+3 paku, jos löytyy
- tyyppiviat?
-foorumista löytyy yleisimmät kun selailee. ruoste ny tietennii, mutta sehän kuuluu asiaan
- mitä nelivetoa tarvitsen
-jokapäiväiseen ajelemiseen hieman pahemmillakin teillä ja naapurin kateelliseski saamiseen
- miksi lantikka
- jaa-a. sitä kannattaa kysästä ihan joltain LAND ROVER harrastajalta
- varaosien saanti
-kohtuullisen hyvä
- minkä ikäinen lintta keskimäärin toimii niin että pystyy viettämään aikaa enemmän ohjaamossa kuin sen alla
-riippuu kunnosta ja miten on aikasemmat omistajat pitäneet huolta
- kannattaako saksasta uitto
-en tiedä, en ole perehtynyt
- huoltoauto/pakettiauto/henkilöauto
-3+3 paku, jos löytyy
- tyyppiviat?
-foorumista löytyy yleisimmät kun selailee. ruoste ny tietennii, mutta sehän kuuluu asiaan

____________________________
#262 & HJ-60
#262 & HJ-60
HJ61:nen olis aika herkku...turbokattila lukkoakselit ja woimaa löytyy,,,ainoo huono puoli on se et sitä ei oikein saa pa-autona.
Ei kun huoltoautoksi katsastamaan,,,tulis vaan 1+1 paikkanen.
summasummarum.HJ60 p-auto 3+3 niitä löytyy,tars vaan löytää hyvä yksilö,eli joku alan harrastaja mukaan autokaupoille
Ei kun huoltoautoksi katsastamaan,,,tulis vaan 1+1 paikkanen.
summasummarum.HJ60 p-auto 3+3 niitä löytyy,tars vaan löytää hyvä yksilö,eli joku alan harrastaja mukaan autokaupoille

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Miten 61:stä muka vaan 1+1 tulee huoltoautona? Kyllähän siinä se 1+2 eturivi säilyy.
Keskipaikalla on vaan lantiovyö, miksi pitäs olla 3-piste? Tiedän kyllä, että onhan se parempi, mutta että pakollinen vaatimus?
Ei kannata uittaa vanhoja hojoja, tai ainakaan ei niin kannattavaa kuin uudempien tuonti.
Lukothan on kivat, mutta ei niitä alkuun tarvi, opettelee ajamaan lukottomalla ensin. Vinssi on oleellisempi, sitä tarvii lukkojenki kanssa.
Keskipaikalla on vaan lantiovyö, miksi pitäs olla 3-piste? Tiedän kyllä, että onhan se parempi, mutta että pakollinen vaatimus?
Ei kannata uittaa vanhoja hojoja, tai ainakaan ei niin kannattavaa kuin uudempien tuonti.
Lukothan on kivat, mutta ei niitä alkuun tarvi, opettelee ajamaan lukottomalla ensin. Vinssi on oleellisempi, sitä tarvii lukkojenki kanssa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Kyllähän noita 61siäkin VOI löytää 3+3pa:na, jos on säkää.. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1093034
"minkä ikäinen lintta..?"
- Kyllä HJ60 olis yli 20vuotta vanhanakin ainakin ihan pomminvarma laite yli 300tkm ajettuna kun oli hyvältä huollolta yksityiskäytöstä.. Varaosia sai siinä missä muihinkin autoihin..
"Nelivedon..?"
- Riippuu minne asti pitää päästä..
"Kannattaako Saksasta uitto?"
-Ei kannata HJ:tä uittaa, halvempi hommata Suomesta. Jos vähän ajetun, hyvin varustellun HDJ80sen haluaa niin halvemmalla saa kun uittaa saksasta..
"Huolto/paku..?"
Jos on valinnanvaraa niin Pakettiauto ja mielellään 3+3, henkilöautostahan saa aina tehdä huoltoauton jos takapenkkejä ei tarvitse.. Niin ja HJ:t ovat huoltoautoina 1+2 paikkaisia, eikä suinkaan 1+1 paikkaisia..
"Tyyppiviat"
HJ: Ruoste, voimanjakolaatikon ja vaihdelaatikon välinen öljyvuoto..
HDJ: Etuperä..
"minkä ikäinen lintta..?"
- Kyllä HJ60 olis yli 20vuotta vanhanakin ainakin ihan pomminvarma laite yli 300tkm ajettuna kun oli hyvältä huollolta yksityiskäytöstä.. Varaosia sai siinä missä muihinkin autoihin..
"Nelivedon..?"
- Riippuu minne asti pitää päästä..
"Kannattaako Saksasta uitto?"
-Ei kannata HJ:tä uittaa, halvempi hommata Suomesta. Jos vähän ajetun, hyvin varustellun HDJ80sen haluaa niin halvemmalla saa kun uittaa saksasta..
"Huolto/paku..?"
Jos on valinnanvaraa niin Pakettiauto ja mielellään 3+3, henkilöautostahan saa aina tehdä huoltoauton jos takapenkkejä ei tarvitse.. Niin ja HJ:t ovat huoltoautoina 1+2 paikkaisia, eikä suinkaan 1+1 paikkaisia..
"Tyyppiviat"
HJ: Ruoste, voimanjakolaatikon ja vaihdelaatikon välinen öljyvuoto..
HDJ: Etuperä..
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81