Kampiakselin mutteri
Valvoja: Käyttäjä
Kampiakselin mutteri
SE OM MORO
Onko kellään hyviä konsteja kun sattuu oleen
vähän kireessä toi kampiakselin iso mutteri
eli miten sais sen auki kotikonstein
JONES Mansesta
Onko kellään hyviä konsteja kun sattuu oleen
vähän kireessä toi kampiakselin iso mutteri
eli miten sais sen auki kotikonstein
JONES Mansesta
SE OM MORO
Kaikkia konsteja mitä ootte neuvonut olen jo kokeillut paitsi
sitä starttaamalla kunkone on lattialla melkein kokonaan purettuna ja
nelos kiertokanki poikki ja kyljessä kauhee reikä
eli se startti homman saa varmaan unohtaa ja
olisiko kellään mitään uusia konsteja sillä noi vanhat
on jo kokeiltu moneen kertaan mutta kiitos neuvojille sillä
voihan siitä muukin neuvoja saada ja käyttää jos ei oo tiennyt
että kyllä se mutteri vielä aukisaadaan että ei mitään hätää
ja sitten kun koko remontti on valmis julkistetaan kuva sarja
Toyota HDJ koneremontista
JONES Mansesta
Kaikkia konsteja mitä ootte neuvonut olen jo kokeillut paitsi
sitä starttaamalla kunkone on lattialla melkein kokonaan purettuna ja
nelos kiertokanki poikki ja kyljessä kauhee reikä
eli se startti homman saa varmaan unohtaa ja
olisiko kellään mitään uusia konsteja sillä noi vanhat
on jo kokeiltu moneen kertaan mutta kiitos neuvojille sillä
voihan siitä muukin neuvoja saada ja käyttää jos ei oo tiennyt
että kyllä se mutteri vielä aukisaadaan että ei mitään hätää
ja sitten kun koko remontti on valmis julkistetaan kuva sarja
Toyota HDJ koneremontista
JONES Mansesta
Pistä vaikka rautakanki lohkon ja kampiakselin väliin niin ei kone pyöri mukana

Metrinen jatkovarsi hylsyn jatkeeksi, jos ei tällä lähde niin mutteri on hepattu useammasta kuin kolmesta kohtaa
PS. Sellaista mutteria tahi pulttia ei insinööri ole autoon laittanu mikä ei metrisellä jatkovarrella aukea tai mene poikki



Metrinen jatkovarsi hylsyn jatkeeksi, jos ei tällä lähde niin mutteri on hepattu useammasta kuin kolmesta kohtaa

PS. Sellaista mutteria tahi pulttia ei insinööri ole autoon laittanu mikä ei metrisellä jatkovarrella aukea tai mene poikki


Lukitse moottori niin että se ei pääse pyörimään.
Sido moottori niin että se pysyy paikallaan.
Laita kiinto-/lenkkiavain mutteriin.
Laita metrin jatkovarsi
Aja toinen toyota vinottain moottoriin nähden.
Vedä vinssin vaijeri metrin jatkovarteen.
Kelaa vaijeria sisälle
Sido moottori niin että se pysyy paikallaan.
Laita kiinto-/lenkkiavain mutteriin.
Laita metrin jatkovarsi
Aja toinen toyota vinottain moottoriin nähden.
Vedä vinssin vaijeri metrin jatkovarteen.
Kelaa vaijeria sisälle

HJ61 vm88, Lukot, Vinssi, soa
#332
#332
SE OM MORO
Mä tein niin kuin ootte neuvonut
eli rautakanki pyttyyn ja sillä kaveri piti konetta
paikallaan ja konetta pyörimästä
ja laitoin 1.5 metrin jatkovarren hylsyn vääntimeen
ja hyppäsin sen putken päälle niin
hylsysarjan vääntimen se osa mikä työnnetään hylsyyn katkesi
eli taisi olla mutteri kireellä eli
ei kotikonstein aukea mutta
sitten nostettiin lohko toisen auton kyytiin
ja lähettiin isommalle pajalle
jossa kuorma-auto puolen iso pultti pyssy käteen ja pultti AUKESI niiin
kuin ei kiinni olisi ollutkaan eli vaati vain kunnon paineet letkuun
ja kunnon pulttipyssyn
eli asia kunnossa ja remontti jatkuu taas
JONES Mansesta
Mä tein niin kuin ootte neuvonut
eli rautakanki pyttyyn ja sillä kaveri piti konetta
paikallaan ja konetta pyörimästä
ja laitoin 1.5 metrin jatkovarren hylsyn vääntimeen
ja hyppäsin sen putken päälle niin
hylsysarjan vääntimen se osa mikä työnnetään hylsyyn katkesi
eli taisi olla mutteri kireellä eli
ei kotikonstein aukea mutta
sitten nostettiin lohko toisen auton kyytiin
ja lähettiin isommalle pajalle
jossa kuorma-auto puolen iso pultti pyssy käteen ja pultti AUKESI niiin
kuin ei kiinni olisi ollutkaan eli vaati vain kunnon paineet letkuun
ja kunnon pulttipyssyn
eli asia kunnossa ja remontti jatkuu taas
JONES Mansesta
Viimeksi muokannut JONES, Ma Tammi 29, 2007 2:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.