Tuonti HJ61 Saksasta: öljynpaine käydessä korkea, tyhjäkäynnillä puol välissä ja kierrosten kanssa melkeen tapissa ja elää kierrosten mukaan. Onko huolestuttavaa (tukossako?)
Onko sakujen autoissa varottavaa esim 4wd kunnossa?
Oman suomi HJ61 lokarireunat alkaa ruostua takaa, ovien nurkat ja takaikkunoiden takaosassa kukat. Kannattaako korjailla ovia vai löytyykö hyviä ovia? Löytyykö korjauspaloja kaariin ja oviin? (pikasoittokierros ei tuottanut myyjiä varaosaliikkeissä)
HJ 61 saksasta vai suomesta?
Valvoja: Käyttäjä
- werzu
- Viestit: 389
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
- Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
- Viesti:
korjauspaloja
Kyllä pyöränkaaria saa moneltakin varaosatukkurilta.Ainakin näin sanoi paikallinen varaosakauppias kun mulle tilasi.Yks on RTO tuonti mut paikallinen sanoi et saa halvemmallakin.Hinta on kuitenkin alle 40e.Toi öljynpaine kannattaa mitata ihan mekaanisella mittarilla.Noi sähköiset näyttää mitä mieleen juolahtaa.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi