turboton hj61 ??
Valvoja: Käyttäjä
turboton hj61 ??
Viitteiskö joku infota ,kun kaupattiin -89 hj61 ilman turboo.. en tiennyt sellaisia olevan.
http://kuvablogi.com/nayta/193438/
esimerkiksi tässä on tehtaalta ilman turboa lähtenyt ja vuosimalli -88 eli HJ 60
esimerkiksi tässä on tehtaalta ilman turboa lähtenyt ja vuosimalli -88 eli HJ 60
-
HJ 60 = ei turboa (2H), paitsi Korpivaaran itse uutena turbottamat.
HJ 61 = turbolla (12H-T)
Vuosimallilla ei siis ole merkitystä onko kuuskymppinen vai kuusykkönen.
Rajalla on (ollut) useitakin 88-89 mallin HJ-60:ä (kulmikkaat valot), yhteenkään 61:n en oo törmännyt. Lieneekö turbollinen ollut silloin ratkaisevasti arvokkaampi?
HJ 61 = turbolla (12H-T)
Vuosimallilla ei siis ole merkitystä onko kuuskymppinen vai kuusykkönen.
Rajalla on (ollut) useitakin 88-89 mallin HJ-60:ä (kulmikkaat valot), yhteenkään 61:n en oo törmännyt. Lieneekö turbollinen ollut silloin ratkaisevasti arvokkaampi?
BJ75 1987
# 274
# 274
Mulla oli kanssa HJ60, neliskanttilampuilla ja lukkoaksuloilla. Turboviive vuodesta 1988. Ko vekotin on nykysin Jawalla. Ja ompi SLCK kalenterin Playmate of December. Meinas itku päästä kun näki kuvan..

SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Kyllä täälläkin itketti kun huomas päässeensä kalenteriin... Olin INTissä -90: kuittiautona 88 HJ60. Rekkari oli 558. Tais olla viime vuonna huutokaupassa. Kukahan sen yksilön sai/on INTissä sillä ajellut?
Kuittiaikana tuli mittariin 80 000 täyteen, silloin Korpivaara teki täyden vaihdelaatikkorempan siihen.
Kuittiaikana tuli mittariin 80 000 täyteen, silloin Korpivaara teki täyden vaihdelaatikkorempan siihen.
NO BRAKES, NO GEARS, NO FEAR: SPEEDWAY