HDJ:n ahdot
Valvoja: Käyttäjä
HDJ:n ahdot
Onkos kellään vakio HDJ:n omistajalla ahtopainemittaria paikoillaan?
Paljonko on ahtoja 100 vauhdissa?
Kaveri ihmetteli kun sillä on entisen omistajan toimesta piristetty HDJ niin siinä ahdot on likellä baria kuulemma. Liekkö normaalia?
Paljonko on ahtoja 100 vauhdissa?
Kaveri ihmetteli kun sillä on entisen omistajan toimesta piristetty HDJ niin siinä ahdot on likellä baria kuulemma. Liekkö normaalia?
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: To Syys 15, 2005 5:28 pm
- Paikkakunta: Sysmä
Ainakin näissä vajaavetoisissa, joissa on CT26 (lue Supra) Yleisesti ahtoja nostetaan laittamalla pari prikkaa sinne hukkaportin kellon alle.. Mutta nuo Turbothan eivät samasta perusrakenteestaan huolimatta ole täysin identtisiä ja HDJ:n turboon en ole sen tarkemmin tutustunut.. Mutta olisiko siinä ahtojen nousun aiheuttaja:?:komk kirjoitti:Pikkasen tuo kilo korvaan ittelläkin särähtää.
Mitähän siihen on tehty kun on ahdot sen verta korkeella?
Vaikuttaako hukkaportin ruuvaaminen tuollalailla?
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
-
- Viestit: 206
- Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 2:50 pm
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Noi japsien maamoottorit yleensäkki kestää aika hurjia paineita, ainakin hetkellisesti. Jämsän poijjilla Patrollien vakio lohkot pyytää armoa about 1,5 barin paineilla. Ei ne varmaan autobahnilla kauaa kehräis, mut Suomen oloissa kyl toimii. Parhaillaan noi paineet löytyy jo 1200 rpm...
Noi paineet, mitä noista vakiona löytyy, on kyl suoraan sanottuna mopoja. Ovat laskeneet sen mukaan, et niillä kestää Saudi-Arabian nelikaistasella painaa sen 300km talla pohjassa 50 asteen helteessä..
Noi paineet, mitä noista vakiona löytyy, on kyl suoraan sanottuna mopoja. Ovat laskeneet sen mukaan, et niillä kestää Saudi-Arabian nelikaistasella painaa sen 300km talla pohjassa 50 asteen helteessä..

Project Kekkonen