Muistelin lukeneeni juttua kuopille kuluneista keinuvivuista, mutta en onnistunut haulla löytämään. Nyt siis olisi keinuvipuremppa edessä omassa kuuskymppisessäkin. Kuluma on selkeästi pahempi imuventtiileissä.
Onko vaivaan muuta hoitoa, kuin ehjät varaosat? Täyttöhitsaus ei ilmeisesti käy, kun karkaisu menee. Onko kyseessä pelkkä pintakarkaisu, eli voisiko keinun kärjen hioa varovasti, lämmittelemättä tasaiseksi. Tai onko typerää ensiapua koittaa säätää venttiilivälykset perstuntumalla tiukemmiksi, kun ei kerran mittaamalla onnistu.
Hj keinuvipujen kuluma
Valvoja: Käyttäjä
keinuvivut
Puolen millin kulumat ei oo vielä pahat, mutta kiikuissa on pintakarkaisu joten hiominen auttaa akuutisti ja pitkässä juoksussa joudut hiomaan
kiikkuja kiihtyvällä tahdilla ja lopuksi ne on morjens. Täyttöhitaus onnistuu
koneistamon mukaan mutta hinnat on ainakin täällä pk- seudulla suolaset
( 40e/kiikku ) joten uudet kiikut tulee halvemmaks ( viimeks kysytty hinta
tojotalta 36e/kiikku, mutta tilaus kamaa )
kiikkuja kiihtyvällä tahdilla ja lopuksi ne on morjens. Täyttöhitaus onnistuu
koneistamon mukaan mutta hinnat on ainakin täällä pk- seudulla suolaset
( 40e/kiikku ) joten uudet kiikut tulee halvemmaks ( viimeks kysytty hinta
tojotalta 36e/kiikku, mutta tilaus kamaa )
# 266
Jj`a tuosta......
Jj`a tuosta......
Eiköhän se pintakarkaisu ole hävinnyt jo siitä kiikusta sen venttiilivarren tekemän kuopan kohdalta muutenkin.Ei ole iso synti hioa kiikusta kuopanreunatkin pois,jotta rakotulkilla pääsee taas mittailemaan....(?
Syvimmät kuopat mihin itse olen törmännyt olivat apauttiarallaa 3mm!!
Raspiroope on muuten todella kätevä härpätin tuohon hiomiseen.Nauhan vain on oltava "neitseellisen karhea"...
Syvimmät kuopat mihin itse olen törmännyt olivat apauttiarallaa 3mm!!
Raspiroope on muuten todella kätevä härpätin tuohon hiomiseen.Nauhan vain on oltava "neitseellisen karhea"...
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43