Mistäs porukka on ostellu menopeleihinsä kumeja? Vai onko aina osoitteena joku offivarusteen tyylinen puulaaki???? Kaikki säästetyt eurot on aina plussaa

Valvoja: Käyttäjä
Onhan se näinkin mutta jottei totuus unohdu niin kyllä tälläkin hetkellä vielä offroad tarvikkeissa on tosi paljon ilmaa hinnoissa.r2ree kirjoitti:Hankalinta on ostajan kannalta löytää edullinen kauppa. Ja kauppiaan hankalinta löytää asiakkaat.
Yleensä, nykypäivän trendien mukaan, hintojen poljenta tulee asiakkaan suunnalta. Silloin se kauppias, jonka perse kestää, sen hetken, saa kaupan. Tällä ei ole minkäälaista suotuisaa vaikutusta kaupan jatkuvuuteen. Päinvastoin, alkaa olla näitä yönyli-firmoja jotka jättävät verot ja muut pikkujutut niillle joilla on niitä varaa maksella. Eli veronmaksajille <- Nimikin sen jo kertoo.
Mitäs jos, kun meitä alkaa olla jo jonkun verta, meitä kun ostelee offroad-vermeitä, keskitetään niitä ostoksia. Suomesta löytyy muutama asiansa osaava offikauppias, jotka tekee työtään rakkaudesta lajiin. Silloin em. kauppiaat pystyvät hyödyntämään määräalennukset yms sopparit toimittajilta. Näitä hyötyjä he sitten toivottavasti SIIRTÄVÄT uskollisten asiakkaidensa hyödyksi.
Ei, minä en ole kauppias. Katselen vaan kauhulla nykymaailman menoa. Kaikki pitäis saada nopeammin, tehokkaammin, halvemmalla. Sanoinko halvemmalla, eikun joka vuosi edellistä halvemmalla. Ja nopeammin. Ja halvemmalla. Älä uikuta, jos et sinä siihen pysty, niin joku muu pystyy.
Kukas sitä häntää nostaa jos ei koira iteIpe64 kirjoitti:Noloa(ko) nostaa omaa häntää
Mitäs ostit?Juha_ kirjoitti:Sehän on mitä luultavammin tuo km-däck eli www.kmdack.com sieltä ainakin itse ostan renkaat, monta sataa euroa halvemmat kuin mistään suomesta uutena, ainut vaan että eivät lähetä sieltä suomen puolelle.. toisaalta täältä ainakaan tunnu missään vaikka pitäiskin itse hakea, 350km / suunta tekee n. 100litraa löylyä ja silti ois tuossa omassa tapauksessa 200e säästöä