M: Panssareita
Valvoja: Käyttäjä
M: Panssareita
Olen tilaamassa "jonkinlaiset" sarjat erilaisia etu-, keski- ja tankin panssareita - mm. BJ, HJ, LJ, Range, Suzuki, Pajero. Hinnat varmistuvat tämän viikon aikana. Tarkoitus olisi saada panssarit marraskuussa. Jos jotakin sattuu panssarit kiinnostamaan, niin pistäkää viestiä, jos haluatte varata tai olette muuten kiinnostuneita sellaisen hankinnasta - yleensä nää loppuu kuitenkin jossain vaiheessa 

Panssarit
HJ:n jakolaatikon panssari kiinnostaa,myös LJ:n jakolaatikon ja tankin panssarit kiinnostavat,jos käyvät uudemman korimallin RJ:hin.Alustavat hintatiedot olisi myös hyvä saada ennen sitovaa varausta.
Tässä kyllä uskaltaa pistää tilaukseen noita LJ:n, HJ:n ja BJ:n panssareita kiinnostuksen perusteella - kova luottamus omiin tuotteisiin
Hinnat tietysti kiinnostavat ja joillekin olen privana pistänyt jotain hintahaarukkaa missä mennään. Lopulliset hinnat vaan määräytyy aina viimeisempien tarjousten perusteella, jotka riippuvat myös aina panssarikohtaisesta tilausmäärästä.
Viimeisimpiä kuvia panssareista ei ole saatavilla, joten niitäkin saa odottaa
Toisaalta mun digikamerakin on sanonut yya-sopimuksensa irti 

Hinnat tietysti kiinnostavat ja joillekin olen privana pistänyt jotain hintahaarukkaa missä mennään. Lopulliset hinnat vaan määräytyy aina viimeisempien tarjousten perusteella, jotka riippuvat myös aina panssarikohtaisesta tilausmäärästä.
Viimeisimpiä kuvia panssareista ei ole saatavilla, joten niitäkin saa odottaa

Simolinin varaosa sivuilla on kuva mun lj jakis panssarista minkä ostin Istolta. On kylläkin ns. prototype, mutta hyvin passas. Isto kertonee onko tulevatkin saman mallisia.
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=31052
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=31052
Do-diin... tännekin hieman noita ekan panssarierän tilauksen hintoja - osa ennakoiduista hinnoista laski hieman, kun tilausmäärä kasvoi:
BJ:n keskipanssari 125 e
- jäykiste 12 e
LJ:n tankin panssari 115 e
LJ:n lyhyt keskipanssari 70 e
LJ:n pitkä keskipanssari 120 e
Suzukin lyhyt keskipanssari 70 e
Suzukin tankin panssari 100 e
Rangen tankin panssari 120 e
Rangen keskipanssari 90 e
Näitä pitäis tulla marraskuussa. Toiseen tilaukseen koitetaan sitten saada HJ:n panssareita ja BJ75:n keskipanssarikin.
BJ:n keskipanssari 125 e
- jäykiste 12 e
LJ:n tankin panssari 115 e
LJ:n lyhyt keskipanssari 70 e
LJ:n pitkä keskipanssari 120 e
Suzukin lyhyt keskipanssari 70 e
Suzukin tankin panssari 100 e
Rangen tankin panssari 120 e
Rangen keskipanssari 90 e
Näitä pitäis tulla marraskuussa. Toiseen tilaukseen koitetaan sitten saada HJ:n panssareita ja BJ75:n keskipanssarikin.
saako niitä panssareita toyota hiluxiin vm -91 . juhamattisonne@suomi24.fi
Hei!
Olisi työn alla itselleni HDJ 80 safariauto. Asun porissa ja käyn usein Vammalassa vanhempieni luona, joten jos asut Huittisissa niinkuin profiili ilmoittaa niin voisin tuoda auton sinne mitattavaksi. Jos mitenkään olisi mahdollista saada teetettyä HDJ:n panssareita niin kirjoittele vaikka
mikko.ruuska(at)dnainternet.net
Olisi työn alla itselleni HDJ 80 safariauto. Asun porissa ja käyn usein Vammalassa vanhempieni luona, joten jos asut Huittisissa niinkuin profiili ilmoittaa niin voisin tuoda auton sinne mitattavaksi. Jos mitenkään olisi mahdollista saada teetettyä HDJ:n panssareita niin kirjoittele vaikka
mikko.ruuska(at)dnainternet.net