Ymmärtääkseni ilmauspumpun varressa jonkinlainen kierre millä sen saa lukittua ala-asentoon?? Polttoaine vuodon syyksi paljastui ylhäällä oleva varsi. Vaikka työnsin pohjaan ja hakemalla hain jengoja: ei löytynyt. Lukitsin ala-asentoon nippareilla.
Omassa LäJässä ei ole mitään kierresysteemiä eli pumpun "painike" on normaalisti ylhäällä. Samalla tavlla taitaa olla HooJiissä.
Olisiko siinä ollut esim. O-rengas tiivisteenä mikä on pykinyt?
Mitä tuosta korjaamo-manuaalista löysin mikä käsittää BJt ja HJt (alfamerin): Ilmauksen jälkeen työnnetään sisään ja käännetään kiinni. Akuutti hätä ohi koska alas köytettynä ei vuoda.
Hector: kokemusta ylös jättämisestä. Vuotaako
Kokemuksia hj:stä, vuotaa myös alaskierrettynä. Lääke, laitetaan tiivistemassaa ympärille ala-asennossa, ja jos joudutaan tienpäällä joskus ilmaamaan niin ajellaan kotiin vuotaen.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Niitä saa jokaisesta raskaan, jopa kevyen puolen varaosa- ja kaikista dieselpuljuista. Boschin mustahattuinen käsipumppu.
Ja ei tosiaan kannata vanhan kanssa sekuntia pidempään haaveillla.