Kyllä täytyy sanoa että on makein auto mikä mulla on ollut
Olen kyllä jo kauan suunnitellut tuollaisen hankkimista, mutta ei ole oikein sattunut kohdalle sopivaa aiemmin ja saksasta tuominen on vaikuttanut jonkin verran työläältä. Olin ensimmäinen joka soitti myyjälle ja kun olin katsomassa/koeajamassa niin oli vasta 2 muuta soittoa tullut. Siinä ei muut ehtinyt edes harkita kun jo olin ostanut sen.
Vuosimalli on -94 ja ajettu mittarin mukaan 236 tkm ja tuotu saksasta 3 vuotta sitten. Varustelu on itseni kannalta lähes täydellinen, ei puutu cruiserista kuin cruise??
Nyt ei tarvi jatkossa liikkua vajavetoisella vaikka hojotin olisi telakalla.
Suunnitelmissa on vaihtaa kiertokangen laakerit kaiken varalta, kun ovat sen verran halvat verrattuna konehaaveriin. Kunhan em. tehty niin olisi tarkoitus laittaa välijäähdytin ja kutitella lisää potkua koneesta. Kun tuo kuitenkin lähivuosina tulee olemaan enempi maantieajossa niin olisi mukavampi ettei se olisi niin pirun paljon hitaampi verrattuna vajavetoisen 193 hv menohaluihin
Myyjällä oli jo hankittuna korvaaja HDJ100, mutta sehän ei ole enää oikea maasturi kun siinä on erillisjousitettu etupää. Onkohan suomeen tuotu hdj105 mallia, niissähän on jäykkäakseli edessä.