hj 61 murrrosnivelen vaihto
Valvoja: Käyttäjä
hj 61 murrrosnivelen vaihto
Murrosnivel paukkuu ja vuotaa hieman,Rupesin aukomaan muttereita että ottaisin napalukon pois mutta ne kartio kiilat tuntuvat olevan tiukassa kuinka ne saa pois 2tunnin työn jälkeen oli luovuttava.koitin naputella ja pihdeillä mutta kun ei. hj 61 88
Re: hj 61 murrrosnivelen vaihto
Ne ON tiukassa. Mä olen saanut ne sillä konstilla pois, että jättää mutterit pulttien päihin suojaksi ja naputtelee sitten siihen mutteriin (KEVYESTI, vaikkapa muovi/kumipäävasaralla). Kyllä ne siitä heltyvät.seppom kirjoitti:Murrosnivel paukkuu ja vuotaa hieman,Rupesin aukomaan muttereita että ottaisin napalukon pois mutta ne kartio kiilat tuntuvat olevan tiukassa kuinka ne saa pois 2tunnin työn jälkeen oli luovuttava.koitin naputella ja pihdeillä mutta kun ei. hj 61 88
no minullla on semmonen metalli tangon pätkä (tais olla kuparia)
niin sillä ja paja vasaralla varovasti olen niihin pultin päihin "napauttanut " niin on ihan helposti lähteneet kartiot pois
eka kerra kun jouduin napalukon käyttämään irti niin minäkin naputtelin siihen napalukon kehälle kartion kohdalle niin lähtihän ne mut ne kimpolivat mikä minnekkin ja sit niitä sai aina ehtiä pajasta
mut tuota kupari tangon pätkää olen käyttänyt siitä asti kun sen keksin
niin sillä ja paja vasaralla varovasti olen niihin pultin päihin "napauttanut " niin on ihan helposti lähteneet kartiot pois
eka kerra kun jouduin napalukon käyttämään irti niin minäkin naputtelin siihen napalukon kehälle kartion kohdalle niin lähtihän ne mut ne kimpolivat mikä minnekkin ja sit niitä sai aina ehtiä pajasta

hj61 murros nivelen vaihto
Koitaan aamulla näillä tiedoilla taas.Lähteekö muuten koko napalukko pois kokonaan kun ne kartio kiilat on saatu pois ja onko oltava napalukko vapaa vai kytketty. Ja pannaanko tiivisteisiin silikonia vai onko hankittava uudet paperitiivisteet.
Napalukko vapaalle, kansi pois, lukkorengas veratin pästä pois, sitte nuo kartiorikat joko pehmeällä metallitangolla (kupari, messinki tms.) pois tai kuten http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=18143 jne.
Viimeksi kun moisia purin niin 12 rikasta (molemmat puolet) vissiin 9 oli niin juminu, että lähti mutterien ja pinnapultien mukana pakettina pois.
Viimeksi kun moisia purin niin 12 rikasta (molemmat puolet) vissiin 9 oli niin juminu, että lähti mutterien ja pinnapultien mukana pakettina pois.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
-