HJ60- tankin tilavuus?
Valvoja: Käyttäjä
Mullakin sihahtaa korkki aika lailla. Mistä toi tankin huohotus tulee ulos? Tuleeko täyttöputkeen? Joku viisas ehdotti joka tapauksessa pientä reikää korkkiin (n.1-2mm). Ei taida reiästä olla mitään haittaa??? Mitä mieltä viisaammat?
Mulla HJ61 syö noin 9-10.5l/100km, talvella 235/75R15 ja kesällä 33x10,5R15.
1989 HJ61
se
Mulla menee 140 litraa. on ilmesesti joku jippo tankki. Oon käyny ryssissä tankkaamassa mutta se loppu ny ku on niin v.ttumaisia noi virkamiehet. Itte r.ssät on tosi avulista porukkaa ja korjas pyyteettä yhellä laatokan kieroreissulle meijän m pyörää pariin otteeseen eri paikoilla kyläläiset.
Virkamiehet pilaa kunnon kansan maineen.
Kulutus on kymmene, 5 litraa satasella
ja alla on kauheet insa turpon mutikkaat 235 85 16
Säädöt melkeen vissiin nollissa, pitäs kyllä lisätä ku eukko soitti Turunreissulta p karjalaan ajaessaan ettei tää paska kiihdy. joutu ajaan satoja kilsoja 70 km/h jonkun tumnarin perässä.
Virkamiehet pilaa kunnon kansan maineen.
Kulutus on kymmene, 5 litraa satasella
ja alla on kauheet insa turpon mutikkaat 235 85 16
Säädöt melkeen vissiin nollissa, pitäs kyllä lisätä ku eukko soitti Turunreissulta p karjalaan ajaessaan ettei tää paska kiihdy. joutu ajaan satoja kilsoja 70 km/h jonkun tumnarin perässä.

Vanhassa vara parempi
Se reikä tankinkorkkiin kannattaa tehdä jos ajelee etupäässä ojien välissä. Kun eksyy ojan "oikealle" puolelle täyden tankin kanssa niin valuuhan ne nesteet kallistuksissa ulos. Riittävä reijän koko korkissa on 0.5-1mm. Tee reikä korkkiin niin tankki pysyy kuosissa. Uusia korkkeja löytää romiksilta vielä runsaasti. Japanin poika kun on nuuka ja on laittanut Toyota merkkisiin kulkimiin samanlaisia tankin kauloja eli korkin voi ottaa myös esim. bensa corollasta.
SLCK #172
BJ40
BJ40
Edellinen HoJakka ei enää käynyt ilman että oli tankinkorkissa reikä, kauan sitä ihmeteltiinkin miksi ei naftaa saanut, joku viisas sen sitten sanoi että poraa korkkiin reikä ja kyllähän se heti auttoi..Tedi kirjoitti:Mullakin sihahtaa korkki aika lailla. Mistä toi tankin huohotus tulee ulos? Tuleeko täyttöputkeen? Joku viisas ehdotti joka tapauksessa pientä reikää korkkiin (n.1-2mm). Ei taida reiästä olla mitään haittaa??? Mitä mieltä viisaammat?
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Lieneekö tuo HJ:n tankki vieläkin 90 litranen. Kulutus jossain 11 molemmin puolin. Sillon kun malttaa ajella hiljaksiin. Eli maks nopeus n 90. Moottoritiellä kun puhaltelee 120 - 130, niin jopas soppa maistuu.. Säätöruuvisa vielä alkuperäinen plommikin..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -