Kuva Kuva

lj:N moottorin vaihto

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

perttu.kauppinen
Viestit: 49
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 7:55 pm
Paikkakunta: Kannonkoski

lj:N moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja perttu.kauppinen »

eli olis tarkotus ruveta suunnittelemaan 1kz-t mottia särkyneen 2lt koneen tilalle ja nyt tuli sitten kysymyksiä että onko yleensä mahdollisuuksia saada sopimaan sinne ja minkälainen homma on laite sen jälkeen saattaa leimalle
moottori on kiinni automaatti laatikossa eli todennäköisesti siitä ei käy kytkin koppa,vauhtipyörä eikä kytkin.
nyt kysyisinkin mitä asioita tarvis huomioida kyseisessä hommassa ja onko kukaan yleensäkään leimannu kyseistä yhtälöä. :D :D
pulu
Viestit: 239
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Re: lj:N moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja pulu »

perttu.kauppinen kirjoitti:eli olis tarkotus ruveta suunnittelemaan 1kz-t mottia särkyneen 2lt koneen tilalle ja nyt tuli sitten kysymyksiä että onko yleensä mahdollisuuksia saada sopimaan sinne ja minkälainen homma on laite sen jälkeen saattaa leimalle
moottori on kiinni automaatti laatikossa eli todennäköisesti siitä ei käy kytkin koppa,vauhtipyörä eikä kytkin.
nyt kysyisinkin mitä asioita tarvis huomioida kyseisessä hommassa ja onko kukaan yleensäkään leimannu kyseistä yhtälöä. :D :D
no ekaks leiman kaa ei ole ongelmii,saa leimattua,ja joudut hommaan kytkin kopan ja vauhti pyörän ja tietysti kytkimenki!ois tietysti ollu hyvä jos olis saannu manuaali vaihteisesta autosta koko paketin,niin se ois ollu polt on!koneen korvia joudut siirtään joku viis senttii taaemmaksi.sähköist sen verran et pumpun töpseli käy suoraan,eli sammuu avaimesta,mut latauksen kans sit on askarteluu enenmmän,ei ole erillistä latauksen säädintä on laturissa itsessään ja lisäks tos on erilinen alipaine pumppu!mut kyl se sinne hyppää pienel puuhastelulla...
perttu.kauppinen
Viestit: 49
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 7:55 pm
Paikkakunta: Kannonkoski

lj:n moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja perttu.kauppinen »

se olis kyllä ollu enemmän kuin sata jänistä jos olis saanu semmosen moottorin jossa olis olllu manuaali laatikko kiinni. kävin kysymässä toyotalta kytkin koppaa ja vauhtipyörää sekä kytkintä ni maksaa yhteen sä 1936,99€ ovh ja kuitenkin sen moottorin saa jo halvemmalla ja saahan sen uudemman mallin 2lt:n kin noita kilkkeitä halvemmalla ja käy kuitenkin suoraan paikalleen. :D :D
pulu
Viestit: 239
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

no jos tota e baytä kattelee niin sielt vois löytyä vauhti pyörä ja kytkinkoppa,mut helpompi vois olla viron miehen puulaaki,sata kilsaa tallinasta,tos ois osoite http://www.maasturid.ee/index.php?optio ... e&Itemid=1
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Vaikka moni repii peliverkkarinsa niin olen sillä kannalla että hakee sen 1KZ-T tekniikan kilkkeineen vaikka kannon alta ennemmin kuin alkaa tota 2L-T kone virityksiä sinne miettimään. 2L-T:kun saa jotenkin jauhamaan niin se maksaa vähintään 2000 € ja se silti hajoo Prisman parkkipaikalla peruutellessa.... :evil:

Nimim. "5 rikkinäistä nähnyt ilman että on edes halunnut"
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
pulu
Viestit: 239
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

SuurSyömäri kirjoitti:Vaikka moni repii peliverkkarinsa niin olen sillä kannalla että hakee sen 1KZ-T tekniikan kilkkeineen vaikka kannon alta ennemmin kuin alkaa tota 2L-T kone virityksiä sinne miettimään. 2L-T:kun saa jotenkin jauhamaan niin se maksaa vähintään 2000 € ja se silti hajoo Prisman parkkipaikalla peruutellessa.... :evil:

Nimim. "5 rikkinäistä nähnyt ilman että on edes halunnut"
no toihan täytyy kokeilla(vaik on jo kokeiltu 2lteen kans)ja ei se ny niin kallist ole...maks budjetti on 500e,ja katotaan kui pal tuli tehoo...ja kauan se kesti!
Vastaa Viestiin