Kuva Kuva

pronssiholkki

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Erion
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Joulu 04, 2009 11:17 am
Paikkakunta: Helsinki

pronssiholkki

Viesti Kirjoittaja Erion »

Missä asennossa etuakselissa oleva pronssiholkki pitää olla. Muistanko oikein vai pitääkö se kohta missä urat risteävät, olla alhaalla? Lj:ssä pitäisi nämä vaihtaa.
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Alhaallahan ne urat tarvis olla että voitelu pelais paremmin
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
akipell
Viestit: 119
Liittynyt: Su Marras 23, 2008 4:41 pm
Paikkakunta: jyväskylä

pronssiholkki

Viesti Kirjoittaja akipell »

joo hyvä huomio . viimeks ku vaihdoin niittasin vaan paikoilleen. :)
Avatar
Erion
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Joulu 04, 2009 11:17 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Erion »

Selvä, eli risteävä kohta alaspäin. Kiitos varmistuksesta!
Avatar
jpesala
Viestit: 384
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:11 am
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jpesala »

Ja jarrusylinterin hoonilla holkin ja vetoakselin välys kohdalleen. Siellä pitää olla vähän välystä!
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Onko oikeesti merkitystä asennolla, kun ei korjauskirjassa ole siitä mitään mainintaa, vaikka kaikki muu on selvitetty juurta jaksain?
#428
bj-40/76
Viestit: 19
Liittynyt: To Huhti 22, 2010 11:37 am
Paikkakunta: Oulu

Ja sitten holkit marmoritiskiltä

Viesti Kirjoittaja bj-40/76 »

Nuo tarvikeholkit pahimmillaan täyttä p..kaa, eivät kestäneet ainakaan
hdj-80:ssä
vaihtelin muutaman tarviheholkin, ja hion kaikki huolella oikeaan kokoon,
ja siitä huolimatta noin puolet nappasivat kiinni 500 ja 15 ooo km välillä
Ja taatusti olivat puhtaat, ja rasvattu.

(puslasta sisäpinta lähti hilseilemään, ja sitten nappasi kiinni niin lujaan
että vetonivel kävi kuumana, alkoi jumimaan, ja hiero/lämmitti vetoakselin poorit väljäksi ja pusla alkoi pyörimään navassa)

Mahtavan kallis muutan kympin säästö!

Ja kun reklamoin asiasta, niin kellään muulla ei koskaan ole ollut ongelmia, asennettu liian pienellä välyksellä likaisena,
ja huonolla voitelulla, nykyään asennusohjeet tulee mukana!
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Hessu kirjoitti:Onko oikeesti merkitystä asennolla, kun ei korjauskirjassa ole siitä mitään mainintaa, vaikka kaikki muu on selvitetty juurta jaksain?
Kun miettii rasvan fysiologista olomuotoa niin sehän pyrkii alamäkeen etenkin lämpoöisenä paineettomassa tilassa...Silloin rasvaurat pitäisi ola alareunassa josta rasva lähtee kiertoon...
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Vastaa Viestiin