No niin, kävin lainaamassa heittokellon ja säädin sit nekin.
Aussie on paikallaan ja koeajo tehty. Kai se oikein toimii vaikkakin naputtelee hiljasessa vauhissa mutkissa.
Molemmat pyörät ainakin suttaa kun polkasee kaasua
Mutkissa kuuluukin kuulua naputtelua, kun ulkokaarteen puoleinen rengas menee lujempaa kuin muut osat. Jos kurvissa kiihdytät, niin voima menee sisemmän renkaan kautta mikä pyrkii oikaisemaan ajolinjaa.
Onnittelut uudesta hyvästä lukosta!
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
jonkun kilometrin nyt ajellu ton aussien kans. Välillä hiljasessa vauhissa käännettäessä nykäsee ja ihan ku veto hetkellisesti häviäis.
Sit on alkanu perästä kuulumaan jollotusta 40-60km/h vauhissa, moottorijarrutuksessa ääni häviää. Liekkö se kissanpää/lautaspyörä oikein. Välykset laitoin heittokellon kans poskilaakereita säätämällä 0,15mm.
Minkäslainen välys se piti oli siinä limppujen ja ristitapin välissä. Eikös nitten välystä saanu säädettyä niillä reikälevyillä jotka tuli sinne poskiin?
Se pinjonin ja lautaspyörän kosketus on vieläkin vähän mysteeri, jos ei heittokellolla saa kohilleen niin milläs sitten?
27612 kirjoitti:
Se pinjonin ja lautaspyörän kosketus on vieläkin vähän mysteeri, jos ei heittokellolla saa kohilleen niin milläs sitten?
Hammaskosketuksesta pitää jäädä oikea kosketusjälki lautaspyörän hampaan pintaan joko tarkoitusta varten olevaan väriin tai esim. vaseliiniin.Väristä jäljen katsominen vain on hirmuisen paljon helpompaa.
Voisin katsella olisiko ohjeet vielä tallessa,siis sellaiset yleiset mistä näkee erilaiset kosketuskuviot.
Vaseliinin kans itekkin yritin sitä katella mut ei tosta oikein selkoa saanu.
Vähän säädin poslilaakereista löysemmälle, ainakin terävin ulina hävis. Nyt se välys on vaan enemmän kun se 0,15-0,20mm. Tuntus et lockerikin toimis paremmin.