Kuva Kuva

hj60 vs. 80??

General chat

Valvoja: Käyttäjä

taistovainaa
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: lahti

hj60 vs. 80??

Viesti Kirjoittaja taistovainaa »

tietäiskö kukaan kertoa lyhyesti molempien hyviä & huonoja puolia??

en oikein tiä muutako 80:n kk-laakeriongelmat + kalliin etupääremontin?

onko 60:n luotettavampaa tekniikkaa tms.? ainaki tuntuu pienemmällä menevän, siinä taisi saada pelkälle takavedolle?


mihin raati mahtaisi päätyä jos jompi kumpi olisi oltava??
NymiS
Viestit: 271
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 11:34 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja NymiS »

60 vahva työjuhta
80 mukava työjuhta
HJ61 vm88, Lukot, Vinssi, soa
#332
Heikki L
Viestit: 268
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 10:24 pm
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja Heikki L »

ja hj61 paras työjuhta 8) 8) 8)

Kyllä noi on ajettavuudeltaan aika eri maailmasta,
Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.
Siis jos kk laakerit hoidettu :?
Onnellinen maastobusseilija......

HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1603
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

hojo61 kirjoitti:ja hj61 paras työjuhta 8) 8) 8)

Kyllä noi on ajettavuudeltaan aika eri maailmasta,
Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.
Siis jos kk laakerit hoidettu :?
Mikäs jatkuvassa nelikossa hojo61:stä häiritsee? Ite laskisin sen plussapuolelle. Pystyy talvellakin ajelemaan esim. märällä asfaltilla/osittain sohjoisella neliveto päällä, osa-aikanen 4WD ei tykkää moisesta.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Heikki L
Viestit: 268
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 10:24 pm
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja Heikki L »

No tää nyt on makuasia,
Mutta jatkuva nelikko nostaa kulutusta, syö eturenkaita ja etuperää.

Siks en siitä tykkää ja talvella ajelen mieluummin takavetoista muutenkin!

Nopee nelikko on mulla aika turha. (no joskus lumimyrskyssä tulee käytettyä, sekä vaunu perässä)
Onnellinen maastobusseilija......

HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
taistovainaa
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja taistovainaa »

elikkäs tuossa 60 (vapari??) 61(tbo??)ko ei ole niinkään etuperä onkelmaa, eikä sen kummemmin laakeritkaan koneesta pauku?

tuo tbo tais viedä vähempi soppaa kuin vapari.
onko muuten 60:n vaparin vs. tbon sisukaluissa eroja?
jotta voiko tuon vaparin ahtaa kuinka huolettomasti?

mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

hojo61 kirjoitti:Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.

No mutta eihän se part time kitti hodariin ole edes kallis, olisko ollu jotain 300-500 aussidollaria.
Semmonen olis pakkohankinta jos joskus erehtyisin uudistamaan kalustoa, kun en myöskään tykkää tosta jatkuvasta nelikosta. Mutta en ole kyllä uudempaan siirtymässä, päinvastoin 5-sarjalainen pitäis saada jostain rojektiksi ja tietenkin halvalla. 8)
taistovainaa kirjoitti: mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
Kaikki muu paitsi merkki. Jaa, on hodaris takana sentään iso perä.
1987 LJ70
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

taistovainaa kirjoitti: mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
periaatteessa tuolla merkinäällä vain moottori, mutta jos perään lisätään se 60 tai 80 niin lähes kaikki.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin