hj60 vs. 80??
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 3:26 pm
- Paikkakunta: lahti
hj60 vs. 80??
tietäiskö kukaan kertoa lyhyesti molempien hyviä & huonoja puolia??
en oikein tiä muutako 80:n kk-laakeriongelmat + kalliin etupääremontin?
onko 60:n luotettavampaa tekniikkaa tms.? ainaki tuntuu pienemmällä menevän, siinä taisi saada pelkälle takavedolle?
mihin raati mahtaisi päätyä jos jompi kumpi olisi oltava??
en oikein tiä muutako 80:n kk-laakeriongelmat + kalliin etupääremontin?
onko 60:n luotettavampaa tekniikkaa tms.? ainaki tuntuu pienemmällä menevän, siinä taisi saada pelkälle takavedolle?
mihin raati mahtaisi päätyä jos jompi kumpi olisi oltava??
Mikäs jatkuvassa nelikossa hojo61:stä häiritsee? Ite laskisin sen plussapuolelle. Pystyy talvellakin ajelemaan esim. märällä asfaltilla/osittain sohjoisella neliveto päällä, osa-aikanen 4WD ei tykkää moisesta.hojo61 kirjoitti:ja hj61 paras työjuhta![]()
![]()
![]()
Kyllä noi on ajettavuudeltaan aika eri maailmasta,
Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.
Siis jos kk laakerit hoidettu
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
No tää nyt on makuasia,
Mutta jatkuva nelikko nostaa kulutusta, syö eturenkaita ja etuperää.
Siks en siitä tykkää ja talvella ajelen mieluummin takavetoista muutenkin!
Nopee nelikko on mulla aika turha. (no joskus lumimyrskyssä tulee käytettyä, sekä vaunu perässä)
Mutta jatkuva nelikko nostaa kulutusta, syö eturenkaita ja etuperää.
Siks en siitä tykkää ja talvella ajelen mieluummin takavetoista muutenkin!
Nopee nelikko on mulla aika turha. (no joskus lumimyrskyssä tulee käytettyä, sekä vaunu perässä)
Onnellinen maastobusseilija......
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 3:26 pm
- Paikkakunta: lahti
elikkäs tuossa 60 (vapari??) 61(tbo??)ko ei ole niinkään etuperä onkelmaa, eikä sen kummemmin laakeritkaan koneesta pauku?
tuo tbo tais viedä vähempi soppaa kuin vapari.
onko muuten 60:n vaparin vs. tbon sisukaluissa eroja?
jotta voiko tuon vaparin ahtaa kuinka huolettomasti?
mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
tuo tbo tais viedä vähempi soppaa kuin vapari.
onko muuten 60:n vaparin vs. tbon sisukaluissa eroja?
jotta voiko tuon vaparin ahtaa kuinka huolettomasti?
mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
hojo61 kirjoitti:Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.
No mutta eihän se part time kitti hodariin ole edes kallis, olisko ollu jotain 300-500 aussidollaria.
Semmonen olis pakkohankinta jos joskus erehtyisin uudistamaan kalustoa, kun en myöskään tykkää tosta jatkuvasta nelikosta. Mutta en ole kyllä uudempaan siirtymässä, päinvastoin 5-sarjalainen pitäis saada jostain rojektiksi ja tietenkin halvalla.

Kaikki muu paitsi merkki. Jaa, on hodaris takana sentään iso perä.taistovainaa kirjoitti: mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
1987 LJ70