Kuva Kuva

Kannon veto/irroitus

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kalkkia ei tarvitse laittaa kuin n.puolkiloo.Tämän käsittelyn jälkeen se on varma että vuodenpäästä käsittelystä kanto on melko huonolla hapella.On se kalkki vaan niin ihmeellistä lahottamaan. Tota andy juttua varmaan pitä kokeilla mutta ei varmasti pelaa lattialla tolleen niin kuin kalkki kannolla.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mä nypin patrollilla toissa kesänä kantoja siten että vaijeri kantoon kiinni, sitten auto sen verran lähelle kantoa että jäi löysää riittävästi ja sitte talla pohjaan. Sitte ku kiristyy niin kaasu ylös. Hyvin lähti. Sama tekniikka ku armeijassa vetävät paksuja vaunuja "ampumalla" irti, paitsi että ne laittavat kettingit ristiin kulmista kulmiin. Noi kannot ei mitään hirmu isoja olleet, tukkipuita kuitenkin kasvanut, ja maa oli hiekkamaata.
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Anonymous kirjoitti:Kalkkia ei tarvitse laittaa kuin n.puolkiloo.Tämän käsittelyn jälkeen se on varma että vuodenpäästä käsittelystä kanto on melko huonolla hapella.On se kalkki vaan niin ihmeellistä lahottamaan. Tota andy juttua varmaan pitä kokeilla mutta ei varmasti pelaa lattialla tolleen niin kuin kalkki kannolla.
juu pitää ens kesänä kokeilla tota kalkkijuttua ihan "Myth Busters" -meiningillä. Se andy juttu on "busted" = :wink: Ei toimi.

jari
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
Vastaa Viestiin