Kuva Kuva

12HT:n poraaminen

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Erno Kilpeläinen
Viestit: 56
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

12HT:n poraaminen

Viesti Kirjoittaja Erno Kilpeläinen »

Onko kukaan porannut 2H tai 12HT koneen putkia ylikokoon? Olen kuullut huhuja joiden mukaan putken seinämä saattaa mennä liian ohkaiseksi jos sitä poraa.

Itselläni alkaisi olla se hetki käsillä että pitäisi päättää poraako putket vai yrittääkö metsästää jostain uudet putket. Männät joutuu vaihtamaan jokatapauksessa.
Cruiserit ruostuu...
BJ40, HJ60, 2xHJ61
SLCK #152
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Poraaminen

Viesti Kirjoittaja werzu »

Ainut ongelma siinä putki jutussa on se että 1184 eteenpäin siinä koneessa ei ole enää irtoputkea.Putkellisen lohkon tunnistaa helposti siitä jos on kansi irti niin putken yläpäässä on ihan hartia joka tulee lohkon pinnan yläpuolelle.

T:Jarkko Pasanen #14
timop
Viestit: 518
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 9:18 am
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja timop »

Ja ulkopuolelta lohkot tunnistaa siitä, että putkellisessa lohkossa on lohkon kyljessä nokka-akselin keskikohdalla vanhanmallisen erillisen siirtopumpun kiinnityspaikan "valupatti". Putkettomassa lohkossa sitä ei enää ole.

Timop
TP
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moro! Tuli just purettua oma toitsun 2h kone ja näyttäs siltä että uudet männät ois ainakin vaihdettava mut mites noi putket pitäskö nekin sit vaihtaa
kun niissä kumminkin on sitä olaketta/pientä naarmua.Ja mitkäs paikat siitä kannattais nyt laittaa samalla ku on kone levällään onko jotain vakio juttuja?
Niin ja mistäs sitä kannattaa koneen osia kysellä esim.männät

T: Jussi Lipponen

jussilipponen@luukku.com
Vastaa Viestiin