läjän turbo
Valvoja: Käyttäjä
läjän turbo
niin elikkäs LJ:n turbo kö hokasin tossa ku asennettiin ahtopaine mittari et ahot ei nouse ku 0.3 ja sit kaveri viel katto et se kello tai hukkaportin läppä oli jumissa niin mitenhän ne sais toimaan ku meinasivat et jos läppä hukkaportissa ollu rikki niin se on palanu puhki ja ei kuulemma saa ees merkkiliikeestä varaosina turboon mitään ja uus maksaa koko hässäkkä 2600€
niin mitähän sille kannattas tehä.. tai oisko joku toinen turbo joka ois toosi hellpo läsäyttää paikolleen ettei tarvii mitään ihme kikkailuja hirveesti tehä ku ei niistä vielä oikeen mitään tajuu ?? .. prkl ..

Mulla sama homma paineet 0,3 pakopesä halki siivet vittuuina saanut pikkasen hiekkaa.Ollut putsarin ja turbon välinen putki halki alapuolelta.Osia löytyy.Laitoin omani www.fin-turbo.fi nimiseen putkiikkiin ja osia löytyy.Uden hinta jojotalla oli mulle ainakin 2000 €.Hinnaksi korjaukselle tulee kait 700-800 €.Parista muusta turbo huollosta sanottiin ettei noihin saa osia mistään.
saa noihin osia mutta se on toyotan alkuperäinen täydellinen korjaussarja joka oli markka-aikana vajaa 2000mk.
2,0 litrasen turbo camryn turbo käy myös lj/hilux/resiina 2,4 koneeseen.
kompura vain löysälle ja 180 astetta kääntö homma on pulttaakiinni juttu.
kuva löytyy camry turbosta jostakin tuolta mun kuva galleriasta offroad tekstin alta.
tossa on aavistuksen pienempi pakopesä kompura puoli on sama,turbo herää alempaa kuin orkkis eli on parempi.
ps mulla olis yks camryn turbo ylimääräisenä!
2,0 litrasen turbo camryn turbo käy myös lj/hilux/resiina 2,4 koneeseen.
kompura vain löysälle ja 180 astetta kääntö homma on pulttaakiinni juttu.
kuva löytyy camry turbosta jostakin tuolta mun kuva galleriasta offroad tekstin alta.
tossa on aavistuksen pienempi pakopesä kompura puoli on sama,turbo herää alempaa kuin orkkis eli on parempi.
ps mulla olis yks camryn turbo ylimääräisenä!
hyvässä kunnossa se turbo?? paljon siittä pitäs köyhtyy?? ja kolmanneksi, kompura?? pitää kyl vielä soitella ja kysellä et jos siin vaan joku pikkuvika ois.. mitäs siihe tojon alkuperäseen korjaussarjaan kuuluu?? ja asiasta komanteen, kompura?? niinku kirjotin ei mitään hajuu noista oikeen =) ja onko sulla tietoo et sitku ton joskus saa kuntoon niin kuin korkeelle kärsii paineita vääntää et kone kestää?? kumminki jokapäiväsessä ajossa tuo pirssi..