150 LC:n Ohjelmointi
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: To Heinä 18, 2019 12:07 pm
150 LC:n Ohjelmointi
Voisiko joku vähemmän pöljyyksiä kertova ottaa kantaa asiaan jota jo aiemmin kysyin kuka osaa /pystyy poistamaan katalysaattorin/ohjelmoimaan mun LANTIKAN 150 mallisen vm 2010 uudelleen ,en kaipaa kenenkään huomautuk,sia ko. sanasta se kun on ollu minu sanavarastossa kauemmin kui monet ovat eläneet. 0505537269 kiitos
Re: 150 LC:n Ohjelmointi
Ei kai tuota kattia voi poistaa, jos meinaa auton katsastaa. Ohjelmoinnista kannattaa kysyä > https://www.karala.fi/
Re: 150 LC:n Ohjelmointi
No ollaampa sitä herkkänahkasia..
Katalysaattorilla ilmeisesti tarkotat hiukkassuodatinta eli dpf:ffää, jota ei ainakaan laillisesti voi poistaa, koska siitä tulee hylsy leimalla. Sen pystyy ohjelmallisesti ottamaan pois käytöstä, mutta silloin se karalan mukaan alkaa savuttaan. Ja eiköhän se ennenpitkää mee tukkoonkin kun ei polta enään puhtaaks sitä.
... Ainiin meinas ihan unohtua https://www.slck.net/viewtopic.php?f=2&t=4311
Katalysaattorilla ilmeisesti tarkotat hiukkassuodatinta eli dpf:ffää, jota ei ainakaan laillisesti voi poistaa, koska siitä tulee hylsy leimalla. Sen pystyy ohjelmallisesti ottamaan pois käytöstä, mutta silloin se karalan mukaan alkaa savuttaan. Ja eiköhän se ennenpitkää mee tukkoonkin kun ei polta enään puhtaaks sitä.
... Ainiin meinas ihan unohtua https://www.slck.net/viewtopic.php?f=2&t=4311

Re: 150 LC:n Ohjelmointi
Jos haluat tällä foorumilla kirjoitella niin mennään foorumin yleisen tyylin mukan. Oli se *** sitten kuinka kauan ollut sanavarastossa. Niin ja eri tarvitse huutaa. Otsikko korjattu .kaitaskinen kirjoitti: ↑To Heinä 18, 2019 12:16 pm Voisiko joku vähemmän pöljyyksiä kertova ottaa kantaa asiaan jota jo aiemmin kysyin kuka osaa /pystyy poistamaan katalysaattorin/ohjelmoimaan mun LANTIKAN 150 mallisen vm 2010 uudelleen ,en kaipaa kenenkään huomautuk,sia ko. sanasta se kun on ollu minu sanavarastossa kauemmin kui monet ovat eläneet. 0505537269 kiitos
viewtopic.php?f=2&t=4311
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Re: 150 LC:n Ohjelmointi
Eiköhän tästä ole niin paljon keskusteltu että tästä on turha alkaa laulua vääntämään. Pitäisi kaikkien jo tietää.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: To Heinä 18, 2019 12:07 pm
Re: 150 LC:n Ohjelmointi
Sen pystyy ohittamaan ilman ongelmia kunhan katalysaattorin sisukset poistaa on tehty jo lukemattomiin autoihin ja päästö arvot paraneekenni_ kirjoitti: ↑To Heinä 18, 2019 6:42 pm No ollaampa sitä herkkänahkasia..
Katalysaattorilla ilmeisesti tarkotat hiukkassuodatinta eli dpf:ffää, jota ei ainakaan laillisesti voi poistaa, koska siitä tulee hylsy leimalla. Sen pystyy ohjelmallisesti ottamaan pois käytöstä, mutta silloin se karalan mukaan alkaa savuttaan. Ja eiköhän se ennenpitkää mee tukkoonkin kun ei polta enään puhtaaks sitä.
... Ainiin meinas ihan unohtua https://www.slck.net/viewtopic.php?f=2&t=4311![]()
Re: 150 LC:n Ohjelmointi
Somesta saatu vinkki. Optimoi autosi.fi Turussa On optimoinut ainaki yhden 150 sarjalaisen Cruiserin. Luulisivat osaavan ohjelmoida katalysattoritkin pois. Ainakin kannattaa kysyä. http://optimoiautosi.fi
myynti@optimoiautosi.fi
020 786 1180 / Joni
myynti@optimoiautosi.fi
020 786 1180 / Joni
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Re: 150 LC:n Ohjelmointi
Ei Diesel-auton moottorinohjaus tiedä katalysaattorista mitään, eikä tarvitse ohjelmointia sen poisto.
(Tai no Euro-6 luokituksen NOx-katit eri juttu, 150-sessä ei ole)
Miksi se pitää poistaa?
Ei se tehoa vähennä.
Aiheuttaa vaan vanhan mannelavetti-Mersu tyyppisen hajun, kuin vanha kananmuna haisee koko ajan...
(Tai no Euro-6 luokituksen NOx-katit eri juttu, 150-sessä ei ole)
Miksi se pitää poistaa?
Ei se tehoa vähennä.
Aiheuttaa vaan vanhan mannelavetti-Mersu tyyppisen hajun, kuin vanha kananmuna haisee koko ajan...
Re: 150 LC:n Ohjelmointi
Kyllähän se DPF toimii vain ja ainoastaan katalysaattorin kanssa yhdessä, eli moottorinohjaus tietää sitä kautta. Ja kaikki vastukset turbon jälkeen vähentää tehoa. Mädän kananmunan haju tulee vain bensakoneista.Risto113 kirjoitti: ↑Pe Heinä 19, 2019 4:31 pm Ei Diesel-auton moottorinohjaus tiedä katalysaattorista mitään, eikä tarvitse ohjelmointia sen poisto.
(Tai no Euro-6 luokituksen NOx-katit eri juttu, 150-sessä ei ole)
Miksi se pitää poistaa?
Ei se tehoa vähennä.
Aiheuttaa vaan vanhan mannelavetti-Mersu tyyppisen hajun, kuin vanha kananmuna haisee koko ajan...
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)